Gå til innhold

Jenter se her!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Hadde nettopp en prat med sambo om emnet, vil bare vite hva dere syns er det aller aller mest private området på kroppen. Anus, pupper eller vagina, eller noe annet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...

Jeg hater å bli tatt i armhulene, ja!

Vil gjerne si rumpehullet, men det er jo veldig synlig i doggy. Samtidig får jeg panikk om han tar der.

Så rumpehullet, tror jeg nok det blir.

Skrevet
Navlen

Jaaa, jeg er ikke alene... Friker ut om noen tar meg der hihi..

Skrevet
Jaaa, jeg er ikke alene... Friker ut om noen tar meg der hihi..

ååå.. er vi to om det samme? :hoppe:

Gjest Blåstrupe
Skrevet

Jeg blir kvalm hvis noen rører navelen min.

Skrevet

I forhold til samboeren synes jeg ikke at noe sted på kroppen min er for privat for han. Jeg elsker berøring over hele kroppen, dog ikke til alle tider selvfølgelig.

Skrevet

rumpehullet. :sjenert: keep away. Vet ikke hvorfor, men bare liker ikke tanken. avtennende for meg.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noe stort problem med å bli tatt på, uansett hvor nesten, men nesebor og øreganger vil jeg ha i fred. :nei:

Skrevet
rumpehullet. :sjenert: keep away. Vet ikke hvorfor, men bare liker ikke tanken. avtennende for meg.

Ikke vær redd.

Gjest *nurket*
Skrevet

Verste jeg vet er om noen tar inni øret mitt *grøss*

Ellers kan kjæresten min se og ta hvor han vil.

Skrevet

Navlen og neseborene mine vil jeg ha i fred. Ellers er alt greit.

(Anus var ikke greit før jeg traff min nåværende kjæreste :hjerter: )

Skrevet

Hiver meg på de som sa navlen... Blir fysisk kvalm av en finger i navlen... Ellers er vel ikke anus heller noe jeg vil blotte alt for mye :)

Skrevet (endret)

Anus. For smaboeren derimot er det ok, men det skal være i riktig situasjon. Jeg er ikke komfortabel med å ligge og blottlegge helt uten videre...

Endret av s.n
Skrevet

Det som jeg syntes er mest privat er vel rompehullet egentlig.

Men som andre over her snakker om så hater jeg å blitt tatt i øret og på føttene hvis jeg ikke har sokker o.l på meg.

Skrevet

Vel, for kjæresten syns jeg ikke noe er så ille privat!

Men når det kommer til andre så vil jeg si at underlivet sjennerelt er noe som er mest privat! Ser noen puppene mine ved en tilfeldighet så får det det være, men mer da blir det vemmelig

Skrevet

Jeg blir hysterisk om noen rører ørene mine :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...