Gjest Soft Clear-Up Strips Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg tenkte jeg skulle bestille meg noen prøver på foundations på kissme.no. Noen som har peiling på hvilke som er de lyseste? Jeg er sirka kritthvit i trynet mitt. Er det noen som er lyse nok?
Gjest Soft Clear-Up Strips Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Synes liksom mange av de ser like lyse/mørke ut, bare i forskjellige nyanser.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Ble mange innlegg her. Her er linken forresten, http://www.kissme.no/nettbutikk/vare/informasjon/10063.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Tror den aller lyseste er Anne men Clara og noen av de gule er også ganske lyse.
Fam Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Hmm, den lyseste ja..hva heter nå den... Tror jeg har den nemmelig. Problemet er bare det at jeg aner faktisk ikke hva den heter. Jeg bestilte noen prøveburker for engod stund tilbake. Husker godt dagen: Jeg sitter på badet, ved vinduet for å få dagslys, og åpner disse små burkene, tester og tester, setter de ved siden av hverandre for å se farvene der de ligger i boksene...og vips så var det gjort: Lokkene til eskene ble surret til. Det idiotiske med testerne til Kiss me er: De er merket på lokket og ikke i bunn av burken. Så det var det, jeg ble sur og kastet alle bortsett fra en , som jeg jo ikke aner hva heter. Men, de er temmelig gule i farvene når de først er gule. Og de som var i det såkalte nøytrale passet dårlig de også. Så det var egentlig ingen perfect match til meg der uansett. Lurer på om det var Clara som var lysest.
Opal Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg bestilte prøver på Anne, Ayla og Clara. Er også temmelig hvit, med rosa kinn og rød nese
Crash Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Tror det er Anne.. Den er den eneste som har "For veldig lys hud (med rosa undertoner)" i beskrivelsen. Du kan lese om hver enkelt farge her: http://www.kissme.no/nettbutikk/gruppe/list/25,28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå