Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan høres litt tåpelig ut..som om dette er noe problem..

Jeg har ikke noe spesielt forhold til drømmetydning og annen tankegang innen drømming men håper kanskje noen her har det.

For 6 mnd siden,i ett stort selskap,traff jeg en fyr jeg ikke har sett på bortimot 10 år. Jeg har aldri ført en samtale med dette mennesket som jeg kan huske. Men i dette selskapet så endte vi opp med å finne tonen og det ble en del kyssing.

Men vi har ikke tatt kontakt med hverandre etter dette.

Så,den siste mnd nå så har jeg nærmest drømt om han annenhver natt! Nå begynner jeg nesten å bli irritert. Drømmene er forskjellige fra hver gang men selve temaet er det samme..vi "sirkulerer" rundt hverandre men ingen tør liksom helt ta kontakt med hverandre i disse drømmene.

Jeg begynner nesten å bli litt paranoid siden disse drømmene bare fortsetter og fortsetter. Først så tenkte jeg;Åhh,det var en koslig drøm men nå er jeg nesten bare lei..

Føler meg kjempetåpelig som i det hele tatt stiller dette spm men om noen her har peiling på litt sånn drømmetydning og om drømmer faktisk er noe i ubevisstheten som prøver å vekkes til live eller om du synes dette bare er sprøyt,kom med kommentarer! Er det noe jeg kan gjøre for å kunne "styre" drømmene mine? Slutte å drømme en drøm..?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

evt du kanskje har et desperat ønske om å få kontakt igjen

Skrevet
evt du kanskje har et desperat ønske om å få kontakt igjen

Det er nettopp det.vedder på at du trudde det var det jeg ville høre. Men jeg tviler sterkt på at han er noe for meg.neida,jeg kjenner han ikke,desto større grunn til at jeg ikke er desperat etter han.

Jeg hadde skjønt hvorfor jeg drømte så mye om han om jeg hadde vært desperat etter å få kontakt med han.

Gjest StockDama
Skrevet

hehe, trudde ikke du ville høre noe 100% spesifikt, ellers ville du ikke spurt her. Men nå er denne mannen et såpass stort "mysterium" for deg at du kanskje har hengt deg litt opp i han uten å tenke noe særlig over det?

• 1 måned senere...
Skrevet

For det meste drømmer man i symboler. Er nok ikke denne mannen drømmen handler om, men det mannen er symbol på. Da tenker jeg følelsen du hadde den kvelden du var sammen med ham. Virker som du lengter etter å oppleve denne følelsen igjen, men ikke riktig tør å sette deg selv i posisjon til å oppleve det. Handler kanskje om at du bør slippe deg løs litt og la deg flyte med.

(kan si det sikkert iallefall at det ikke er deg og denne bestemte mannen du møtte det handler om)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...