Sandman Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 Ja...så har da denne villmannen debutert i bokseringen. Det virker som norske boksere(ref Ole Klemetsen), stort sett møter fulle sjømenn o.l. i ringen. Motstanderen til Fagernes skal visstnok finansiere legebehandling for sin syke sønn, gjennom å la seg slå ned av boksere som trenger selvtillit i en tidlig karriere. Tipper at PAF lisens varer fram til neste gang han er på by'n... Her er linken: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=5&item=262444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Og det du ville med dette var?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2003 Og det du ville med dette var?.... Det var et forsøk på å styrke og oppgradere folks syn på seriøsiteten til Pål Arne Fagernes, samt andre norske proffboksere med Steffen Tangstad og John Klemetsen som managere. Mislyktes jeg med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 Å, så du gjorde det med vilje altså... Sympatisk... Lest forskriftene i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 8. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 8. april 2003 Å diskutere, eller sette søkelys på offentlige personer, er ikke noe verre på KG enn i VG/Dagbladet. Her skyter du deg i foten, det setter jeg en hundrelapp på. Og hvis jeg ikke blir "godkjent", så kan du sende en PM med kontonr, så skal jeg innbetale hundrelappen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2003 #6 Del Skrevet 8. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 8. april 2003 #7 Del Skrevet 8. april 2003 Innlegg med nedsettende eller krenkende kommentarer mot andre deltagere i forumet tolereres ikke. Hva som faller inn under krenkende kan være vanskelig å bedømme, men generelt sett skal man behandle andre med respekt. Det går fint med diskusjoner rundt enkeltpersoner, om denne har en offentlig (yrkes) rolle, men da kun i relevans til denne rollen. Man diskuterer sak, og ikke person! Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg