Gå til innhold

Sanger

Gjest Brud2008

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2008
Skrevet

Hvilken sanger ble spilt/skal spilles i bryllupet ditt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på DJ/musikkanlegg så blir det i alle fall disse:

- Shania Twain: From this moment on, You`ve got a way

- UB40: Wedding day

- U2: With or without you

- Hellbillies: Det finast eg veit,

- Robbie Williams: Angels,

- Vassendgutane: Ungkar med dobbeltseng

- Lucky Dube: Together as one (reggae)

- Mary J Blige: (you make med feel) like a natural woman

- Marvin Gaye: flere av hans sanger

og en drøss andre sanger....

Skrevet

I kirka he ej lurt litt på å ha "I will be here" med Steven Curtis Chapman. Men he også lurt litt på "You raise me up" med Secret Garden/Josh Groban.

På kveldens skal på ha ett band som spela... Kan aldri tenke mej bryllupe mitt uten live musikk. Men de e no mi meining da....:)

Skrevet

Skulle ønske vi kunne ha live band, men det koster utrolig mye. Så det blir DJ eller musikkanlegg.

Skrevet
Skulle ønske vi kunne ha live band, men det koster utrolig mye. Så det blir DJ eller musikkanlegg.

Vi skal sikkert ha ett lokalt band. Så de blir ca 8000 tenke ej...

Verdt alle penga... Mykje kosligare, og mykje meir "personlig" me live band synst ej... Kunne aldri ha tenkt mej dj... Då ha ej heller avslutta festen etter kaffien... Men de e no mej da... :)

Skrevet

"Discobryllup" kan bli artig det da. Kommer helt an på gjestene og omgivelsene. Enkelte steder er det ikke plass til band heller. Tror det er litt hva en gjør det til. En DJ kan lage mye liv i festen hvis han er god til å prate og tolke gjestene i fht hva som slår an av musikk.

Skrevet

Jeg syns det kan være like bra med dj. Er veldig mange band som ikke er bra, og det går mye i det samme når et live band spiller. Pluss at musikken ofte er for høy da. Men har en vanlig anlegg er det et must å ha en dj som styrer musikken, sånn at det ikke blir sånn at gjestene selv styrer musikken. Da blir det bare tull..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...