Gå til innhold

Hudpleie/sminke, hva er det dårligste produktet du har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe å komme med selv akkurat nå, men er litt nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så og si alt merket med H&M. Tenker da på kremer, sminker osv - ikke klærne;) De er herlige!!

Skrevet (endret)

LdB sin selvbruner for ansiktet. Fysj, den gikk rett i søpla!!! Forøvrig varianten for kroppen også...

(skrev feil isted)Edit igjen: Var det kanskje Natusan? Husker ikke...de liktet PY ihvertfall..og jeg ble også gul av den...trakk aldri inn heller

Og deoene fra Hm

Endret av kitekatt
Skrevet

Labello leppepomade. Legger seg bare som et lag utenpå leppene, uten å trekke inn.

Skrevet
Labello leppepomade. Legger seg bare som et lag utenpå leppene, uten å trekke inn.

:Nikke:

Skrevet

Lancome Defincils mascara. Dryssehelvete til tusen, og vippene klistret seg sammen.

Natusan sin lotion med selvbruner. Jeg ble helt gul av den.

Skrevet

HTH- lotion. Helt ubrukelig. Legger seg som et lag lim på huden og gjør hudet klebrig. Æsj!

Labellos leppepomade er også ekkel, som noen nevnte. Kan egentlig ikke fordra noe annet enn den originale blå- hvite LYPSYL på leppene. Den trekker inn, er herlig og gir et lekkert silkematt skimmer uten å være klissete.

Skrevet

Jeg kjøpte en gang en hårspray på H&M som lukta noe helt forferdelig. Den hadde en voldsomt sterk og kvalmende lukt og den forsvant aldri. Den gikk fort i søppla. Husker ikke hva den het. Tror ikke de selger den nå lenger.

Skrevet

Isadora øyeskygger. De drysser og striper seg og avgir lite farge.

Skrevet

Dior vannfast mascara. Ble sort under øynene, selv om det bare var fuktig i lufte/småregnet litt. Aldri mer!

Man forventer jo gjerne litt mer av dyre merker, så det blir jo ekstra skuffende når de er så dårlige..

Gjest lucky!74
Skrevet
Har ikke noe å komme med selv akkurat nå, men er litt nysgjerrig.

Proffs hårspray, grøss og gru!

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Siden jeg er uhelbredelig tester, har det naturligvis blitt endel dårlige produkter gjennom årene. Men to jeg kan nevne, er Cliniques ansiktsvann nr 2, og Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden.

Endret av Deception
Gjest Elastica
Skrevet

Bortsett fra at jeg som regel synes billige ting er noe ræl, ble jeg veldig skuffet over Lancomes Juicy tubes. Oppskrytt og klissete.

Skrevet
Isadora øyeskygger. De drysser og striper seg og avgir lite farge.

Dior vannfast mascara. Ble sort under øynene, selv om det bare var fuktig i lufte/småregnet litt. Aldri mer!

Man forventer jo gjerne litt mer av dyre merker, så det blir jo ekstra skuffende når de er så dårlige..

Ja!

Har samme erfaring med disse produktene.

Skrevet

Kjøpte en lip-balm og en lip-butter fra The Body Shop for noen uker siden. Har aldri fått så tørre lepper av noen produkter i hele mitt liv. De gikk rett i søpla.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Sunsilk hårspray!Lukter sterkt av dårlig parfyme,og håret blir pinnestivt.

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Kjøpte en lip-balm og en lip-butter fra The Body Shop for noen uker siden. Har aldri fått så tørre lepper av noen produkter i hele mitt liv. De gikk rett i søpla.

Brazil nut? Den får iallefall jeg ekstremt tørre lepper av.

Ellers kan det nevnes MagnaScopic mascara fra Estee lauder, har aldri hatt så edderkoppøyevipper før jeg!

Skrevet
Brazil nut? Den får iallefall jeg ekstremt tørre lepper av.

Nei, Coconut lip butter.... men sikkert like dårlig begge to.

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Skrevet

Define shampo. Rett i søpla!

Rosebud salve. Fikk hudormer på leppekanten av den og syntes ellers ikke noe om den. Hele produktet er hypa, spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...