estrella Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Elsker den filmen! Den elendige dubbinga
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Frk. Grønn Tre nøtter til Askepott
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 -dere vet den er å få tak i på DVD? Sånn i tilfelle NRK skulle finne på å være vrange....... Samme med Skomakergata.............
Tussi! Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Føler at det ikke blir helt det sammen med DVD. Kjøpte reisen til julestjernen på VHS for mange år siden, og har etter det slutta å se sjarmen ved å se på det på julaften. Syns selv sjarmen ved disse filmene på julaften er at de kun går på julaften, og man vet at de går på julaften hvert eneste år (håper de aldri slutter). Sjefen lo av meg når jeg sa jeg måtte ha fri på julaften for å se på tv
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Syns selv sjarmen ved disse filmene på julaften er at de kun går på julaften, og man vet at de går på julaften hvert eneste år (håper de aldri slutter). Helt enig!
Gjest Advena Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 -dere vet den er å få tak i på DVD? Sånn i tilfelle NRK skulle finne på å være vrange....... Huff, tror de hadde fått mange sinte telefoner om de hadde valgt å droppe den filmen. Jeg elskern. Skikkelig jul!
estrella Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2007 Julaften er nok den dagen alle sitter å ser på Nrk1.. Hvis de hadde sluttet å sende den, fy søren.. det hadde fått store følger
Chans Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Julaften er nok den dagen alle sitter å ser på Nrk1.. Ikke jeg! Jeg skjønner godt at folk gjør det (det er jo så mange sjarmbomber av noen program, Askepottgreia, Reisen til Julestjernen, Disney-tingen osv...), men jeg føler at det er så mye annet å gjøre på julaften. Ok, nå skal jeg ikke skryte på meg å ha så mye viktig å gjøre på julaften, ettersom moren og faren min lager maten og gjør alt av sånt småpusling. Alt jeg "må" gjøre er å kjøre og hente gjester, og sørge for at glass er fulle av juleøl, brus, akevitt eller lignende, men likevel... Å sitte stille og se på TV på julaften er litt lite sosialt for min del, selv om jeg kan se for meg at det kan være både koselig og sosialt dersom hele husstanden benker seg foran polakker i tights med norsk mannestemme.
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ser aldri på filmene ellers, det er mer som en forsikring i TILFELLE NRK skulle være vanskelig...... Og Skomakeren sender de jo ikke lenger, så den ser vi på i adventstiden Jeg for min del mener at den mest sosiale dagen å se tv på er nettopp julaften, fordi alle kan det som er på tv utenat, så ingen hysjer, alle sukker og smiler og kommenterer i kor....... :rødme:
Wonders Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 Sølvguttene synger julen inn Tenning av Julegaten Duften av kongerøkelse Jule-duker og jule-gardiner Jule-lys i hagene til naboene Tenne ett lys for hver søndag i advent Julebukk Høytidlige middager hos nære og kjære Kirken på julaften
estrella Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ser aldri på filmene ellers, det er mer som en forsikring i TILFELLE NRK skulle være vanskelig...... Og Skomakeren sender de jo ikke lenger, så den ser vi på i adventstiden Jeg for min del mener at den mest sosiale dagen å se tv på er nettopp julaften, fordi alle kan det som er på tv utenat, så ingen hysjer, alle sukker og smiler og kommenterer i kor....... :rødme: Det er faktisk sant Det stemmer nok og, at ikke alle ser på nrk1 på julaften.. Noen lager jo mat og, og rydder osv.. Men jeg er litt bortskjemt, så jeg får alltid lov og se akkuratt den filmen før jeg trenger å hjelpe til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå