Gjest Vampyra Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hvem kontakter man når en tv-kanal forsvinner? :klø: Tv3 forsvant plutselig her en dag, og jeg har klart å søke den frem på ny. Men dessverre hopper den vanvittig Jeg er veldig usikker på hvem som er leverandør her i borrettslaget også...
caso Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hvem kontakter man når en tv-kanal forsvinner? :klø: Tv3 forsvant plutselig her en dag, og jeg har klart å søke den frem på ny. Men dessverre hopper den vanvittig Jeg er veldig usikker på hvem som er leverandør her i borrettslaget også... Da får du spørre borettslaget om hvem som leverer tjenesten, og hvorfor de skifter frekvens på tv3 hele tiden.. godt mulig de holder på å utbedrer til digitalt nett i borettslaget, da hopper gjerne kanaler i hytt og gevær..
Gjest Vampyra Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Da får du spørre borettslaget om hvem som leverer tjenesten, og hvorfor de skifter frekvens på tv3 hele tiden.. godt mulig de holder på å utbedrer til digitalt nett i borettslaget, da hopper gjerne kanaler i hytt og gevær.. Ok, jeg får ringe til mandag Det rare er at det bare er tv3 som er borte...
caso Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Ok, jeg får ringe til mandag Det rare er at det bare er tv3 som er borte... Skjedde til en kompis av meg også. ZTV og RTL bytta frekvenser hver dag i 14-dager...
Gjest Vampyra Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Skjedde til en kompis av meg også. ZTV og RTL bytta frekvenser hver dag i 14-dager... Hjelpes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå