Opal Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg pleier ikke å sminke meg noe særlig. Har permanent eyeliner og permanent farge på vippene, i tilegg til at jeg tar litt ekstra eyeliner på hver dag. Til fest blir det litt mer, men jeg fester sjeldent. Min hud er veldig lys og rødlig, med ujevn farge og synlige blodårer. Jeg har mellomblondt hår og blå øyne. Jeg skulle gjerne hatt noe som jevner og skjuler litt, og som er enkelt på ta på. Tenker mest på noe som jeg kan bruke på dagen, når jeg er på jobb ol. Er foundation det beste? kanskje kombinert med concealer? og er mineral foundation det aller beste da? :klø: Hvilket merke anbefales i såfall? Jeg foretrekker å handle her hvor jeg bor, men utvalget av butikker er ikke så stort. Vi har Lindex, Vita, Cubus osv, og et par parfymerier. Hvis man ikke får tak i anbefalt merke her, så går det sikkert greit å bestille kanskje fra Strawberrynet..?
Gjest Advena Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg anbefaler, som alltid, mineralfoundation. Før kjøpte jeg nye foundationer hele tiden på jakt etter den ene, og nå har jeg funnet den. Søker du litt på forumet her, finner du mye om mineralsminke. Du bestemmer selv hvor dekkende den skal være, den holder lenge, tilstopper ikke porene og ser naturlig ut. Jeg bruker Bare Escentuals, men det finnes også mange andre merker.
Nabodama Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Kanebo Total Finish! Den er kjempegod! Krempudder-foundation som dekker godt, men som er fin og naturlig på huden. Veldig enkel å bruke, og det blir et jevnt og fint resultat. Endret 13. oktober 2007 av Nabodama
Opal Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har det litt travelt når det er noe jeg får lyst på, så jeg skulle helst hatt produktene i går Jeg bestilte noen prøver fra Kiss Me nå, kjekt å kunne prøve og veldig kjekt at alt er beskrevet godt, på Norsk
Gjest Advena Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har det litt travelt når det er noe jeg får lyst på, så jeg skulle helst hatt produktene i går Jeg bestilte noen prøver fra Kiss Me nå, kjekt å kunne prøve og veldig kjekt at alt er beskrevet godt, på Norsk Jeg har prøvd KissMe, og synes foundationen deres var kjempefin. Og siden nettsiden er norsk, tar det som regel ikke mer enn to-tre dager før pakken er i posten.
chriztine Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg elsker foundation fra Dermalogica. Den er er enkel å få jevn og ser veldig naturlig ut. Brukte Bare Escentuals en tid, men gått litt bort fra den. Synes jeg fikk uren hud av den + at den ikke ser spesielt naturlig ut... men den er super på kveldstid da.
Gjest Advena Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Synes jeg fikk uren hud av den + at den ikke ser spesielt naturlig ut... men den er super på kveldstid da. Hm, synes den er ganske så naturlig, jeg. Kanskje feil farge?
chriztine Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Advena: Har den i 3 forskjellige farger....Synes den rett og slett ikke ser naturlig ut. Uansett hvor lite jeg tar på. Men som sagt, super på kveldstid.
Grønt blad Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg synes mineralsminke fra Bare Escentuals er fantastisk. Har i likhet med Nabodama også sansen for Kanebo Total Finish. Den dekker superbra!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Min favorittfoundation er fra Helena Rubinstein og heter "color clone". Den er naturlig og lett og man får ikke sånn "brunkrem-utseende" av den. Den er dyr (husker ikke nøyaktig hvor dyr) men varer og varer siden den er så tyntflytende. Anbefales! Liker den mye bedre enn div mineralfoundations jeg også har stående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå