Gå til innhold

Åhhhhhh...... *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk å våkne om morgenen:

Av at du fryser. En liten skjønn 5 åring har rappet dynen din. Jeg sier: "Jeg fryser" med søvnig stemme. Hvorpå den lille 5 åringen krøller seg inntil meg, deler dyne og sier:

"Nelle, jeg er så glad i deg, jeg"

*sukk!*

Tror jeg skal bli mamma en eller annen gang allikevel, jeg!

Nelle :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hjerter:

Snakk om evne til å smelte Nelle :D

Skrevet

Herlig, har opplevd det samme med min ste-datter, og det er den deiligste følelsen i verden!

Gjest Mzfire
Skrevet

ååååååååh så skjønn han var da :) Skjønner deg kjempe godt jeg. Gleder meg til den dagen jeg blir mamma. I mellom tiden har jeg to skjønne små nieser jeg kan kose meg sammen med. De betyr mye for meg de.

Skrevet

Så utrolig koselig........ :D

Skrevet

Og nå fikk jeg nettopp en telefon fra den samme skjønne 5-åringen:

"Nelle -kommer du hjem snart nå? Jeg gleder meg så til du kommer hjem og vi kan leke, jeg!"

*smelte!!*

Deilig å ha besøk av et så skjønt menneske!!

Nelle :briller:

Skrevet

:enig:

Høres som Dere to er skikkelig glad i hverandre

koldbruna :vinke:

Skrevet

Ene nevøen min er skikkelig kosegutt. :) Han andre er "tøff i trynet"-typen. :-? Så har vi niesa mi som er _den_ kjeftesmella. :o

Gjest Cruella
Skrevet

Kjenner jeg blir helt varm i hjertet jeg, Nelle.

:hjerter:

L-B

Skrevet

Eller.....når du ligger og prøver å "late som" du sover.......... det er helt stille ved siden av deg......... du gløtter på øyet for å få bekreftet at "gullet" har sovnet igjen............ og det du ser er hennes øye helt inntil ditt.........

"gullet" bare ligger og venter på at du skal våkne igjen......... og sjekker om du "er der" når du åpner øyet...... :ler:

Skrevet

Koselig tråd, Nelle. Gir skikkelig glede! :kysse:

Skrevet

hadde det veldig koselig jeg også..

min niese som er 6 uker gammel... holder henne i armene... hun ser meg rett i øynene .. OG smiler :P ... varmet det også

Gjest Anonymous
Skrevet
Eller.....når du ligger og prøver å "late som" du sover.......... det er helt stille ved siden av deg......... du gløtter på øyet for å få bekreftet at "gullet" har sovnet igjen............ og det du ser er hennes øye helt inntil ditt.........

"gullet" bare ligger og venter på at du skal våkne igjen......... og sjekker om du "er der" når du åpner øyet...... :ler:

he he, :Nikke:

Gjest Lizbet
Skrevet

Har to slike jeg :D

Den ene er søsteren min på 6 år!! Kjempeherlig-

Den andre er samboeren min på 26 år.......barn hele livet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...