Nelle Skrevet 7. april 2003 #1 Skrevet 7. april 2003 Tenk å våkne om morgenen: Av at du fryser. En liten skjønn 5 åring har rappet dynen din. Jeg sier: "Jeg fryser" med søvnig stemme. Hvorpå den lille 5 åringen krøller seg inntil meg, deler dyne og sier: "Nelle, jeg er så glad i deg, jeg" *sukk!* Tror jeg skal bli mamma en eller annen gang allikevel, jeg! Nelle
Ruby Skrevet 7. april 2003 #3 Skrevet 7. april 2003 Herlig, har opplevd det samme med min ste-datter, og det er den deiligste følelsen i verden!
Gjest Mzfire Skrevet 7. april 2003 #4 Skrevet 7. april 2003 ååååååååh så skjønn han var da Skjønner deg kjempe godt jeg. Gleder meg til den dagen jeg blir mamma. I mellom tiden har jeg to skjønne små nieser jeg kan kose meg sammen med. De betyr mye for meg de.
Nelle Skrevet 7. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2003 Og nå fikk jeg nettopp en telefon fra den samme skjønne 5-åringen: "Nelle -kommer du hjem snart nå? Jeg gleder meg så til du kommer hjem og vi kan leke, jeg!" *smelte!!* Deilig å ha besøk av et så skjønt menneske!! Nelle
koldbruna Skrevet 7. april 2003 #8 Skrevet 7. april 2003 Høres som Dere to er skikkelig glad i hverandre koldbruna
Gjest Kira Skrevet 7. april 2003 #9 Skrevet 7. april 2003 Ene nevøen min er skikkelig kosegutt. Han andre er "tøff i trynet"-typen. :-? Så har vi niesa mi som er _den_ kjeftesmella. :o
Gjest Cruella Skrevet 7. april 2003 #10 Skrevet 7. april 2003 Kjenner jeg blir helt varm i hjertet jeg, Nelle. L-B
Usikker Skrevet 7. april 2003 #11 Skrevet 7. april 2003 Eller.....når du ligger og prøver å "late som" du sover.......... det er helt stille ved siden av deg......... du gløtter på øyet for å få bekreftet at "gullet" har sovnet igjen............ og det du ser er hennes øye helt inntil ditt......... "gullet" bare ligger og venter på at du skal våkne igjen......... og sjekker om du "er der" når du åpner øyet......
Tusenfryd Skrevet 8. april 2003 #12 Skrevet 8. april 2003 Koselig tråd, Nelle. Gir skikkelig glede! :kysse:
Edie Skrevet 8. april 2003 #13 Skrevet 8. april 2003 hadde det veldig koselig jeg også.. min niese som er 6 uker gammel... holder henne i armene... hun ser meg rett i øynene .. OG smiler ... varmet det også
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #14 Skrevet 8. april 2003 Eller.....når du ligger og prøver å "late som" du sover.......... det er helt stille ved siden av deg......... du gløtter på øyet for å få bekreftet at "gullet" har sovnet igjen............ og det du ser er hennes øye helt inntil ditt......... "gullet" bare ligger og venter på at du skal våkne igjen......... og sjekker om du "er der" når du åpner øyet...... he he,
Gjest Lizbet Skrevet 8. april 2003 #15 Skrevet 8. april 2003 Har to slike jeg :D Den ene er søsteren min på 6 år!! Kjempeherlig- Den andre er samboeren min på 26 år.......barn hele livet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå