Gjest Gjest_Live_* Skrevet 24. oktober 2007 #21 Skrevet 24. oktober 2007 Nei det sytns jeg ikke..jeg liker variasjon..vil ikke bare ha sæden i fitta hele tiden.. Noen ganger er det deilig å få spruten på puppene,noen ganger i fjeset og noen ganger å svelge... Jeg syns variasjon er veldig viktig og jeg tenner veldig på sæd:) Det gjør jeg også. Han bestemmer selv hvor han vil sprute, så jeg vet aldri om hvor jeg får spruten hans. Jeg kan godt komme med ønsker, men han er sjefen og gjør som han vil, mens jeg er forpliktet til å ta i mot.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #22 Skrevet 12. juli 2008 Nei det sytns jeg ikke..jeg liker variasjon..vil ikke bare ha sæden i fitta hele tiden.. Noen ganger er det deilig å få spruten på puppene,noen ganger i fjeset og noen ganger å svelge... Jeg syns variasjon er veldig viktig og jeg tenner veldig på sæd du er toppen :love:
Kjartan Skrevet 12. juli 2008 #23 Skrevet 12. juli 2008 du er toppen :love: evt bare en overkåt fjortis som har det gøy..... Tviler på at noen jenter som har erfaring med sex, har såååå stort behov for å understreke at sperm er digg....
K.A. Skrevet 12. juli 2008 #24 Skrevet 12. juli 2008 Har ingenting i mot at det kommer i munnen, men at det kommer utover ansiktet er bare krenkende. Her kommer du faktisk nærmere forklaringen enn de andre på denne tråden, mener jeg. Å sprute i ansiktet er en dominerende handling, og å ta imot er ganske submissivt. Det er hovedsaken. Å skulle sprute på rompe eller pupper har slett ikke samme grad av dette. Du kan jo også sammenligne det å gi henne en klask på baken mens han tar henne bakfra: dette er ganske vanlig at folk liker, men hva om han skulle klasket ansiktet istedet? Dette ville selvfølgelig ikke føltes godt fysisk (og kan dessuten være skadelig), men mest av alt er det krenkende. Og det finnes de som tenner på dette også, nettopp pga. graden av underkastelse. Tror at mange som liker dette er menn som føler seg små og utilstrekkelig, og det er deres måte å hevde seg på. Man trenger da ikke føle seg små eller utilstrekkelig for å like å være dominant! Selv liker jeg både å dominere og bli dominert (ikke samtidig, selvølgelig), alt etter som. Føler meg hverken liten eller utilstrekkelig, selv om jeg tenner veldig på å sprute jenter i ansiktet. Skjønt jeg tenner mer på å komme i munnen deres, så da gjør jeg heller det om hun er villig. :gjeiper:
Gjest GunnMarit Skrevet 12. juli 2008 #25 Skrevet 12. juli 2008 Jeg synes i grunn det han synes er sexy, er sexy. Liker et fornøyd, nytende blikk, jeg. Så lenge det ikke er direkte ubehagelig, så tar jeg i mot der han helst vil ha det Glimrende svar! En stor del av nytelsen for meg iallfall er at han skal nyte, så mye som mulig. Ting som strengt tatt kan være lite fristende her og nå, kan bli veldig sexy dersom du har sex med en mann som viser at han nyter deg og det dere gjør. Ingen går vel rundt til vanlig og drømmer om sæd i ansiktet, men i en setting der man nyter og gir nytelse vil man kanskje kunne ønske det, ene og alene fordi man vet at partneren vil nyte det
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 12. juli 2008 #26 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har som mann aldri skjønt dette selv jeg, men så har jeg forøvrig aldri sprutet en jente i ansiktet før heller, så kanskje det der derfor jeg ikke skjønner det Men, når jeg har pikken min i de to deiligste stedene her i verden den kan befinne seg, nemlig i munnen eller fitta på en jente, hvorfor skulle jeg da være interessert i å trekke den ut når jeg kommer? Ingenting som slår følelsen av å sprute munnen eller fitta "full" på en jente. Det er sexy og opphissende det, å vite at jenta tar i min sæd og bevarer den i kroppen..... ikke at hun lar den gå til spille ved å tørke eller vaske den vekk fra et klissete ansikt. Er litt tvilende til det siste her. Hvis du synes det er delig å komme i fitta selv om dere bruker prevensjon...? Og hvertfall hvis du synes det er greit å komme i munnen hennes. Hva er det da som "går til spille" når du kommer på puppene eller magen hennes? Selv synes jeg det er dritdeilig at han kommer på puppene, jeg gnir det inn i huden og kan lukte det mange timer etterpå. Jeg husker hva vi har gjort og har lyst på ham igjen. Dette fremmer da reproduksjon?? Samme når han kommer på magen min, det er seigt, og blir stiv og rart, men jeg husker hvordan det ble sånn og blir kåt når jeg tenker på det. Ja, det å få sperm i munnen en gang i blant venner kvinnekroppen til din type sæd og gjør henne mer fruktbar i forhold til deg. Men det at hun nyter å kjenne lukten av din sperm må da være uendelig mye viktigere i et sexliv???
BillyBoy Skrevet 13. juli 2008 #27 Skrevet 13. juli 2008 Jeg tror det med å sprute jenta i ansiktet kommer av at på porrfilm tar det seg ikke spesielt godt ut hvis han bare fyrer av inni jenta, eller hele dosen i munnen. Da kan man jo lure på om det var fake... Så derfor blir det ansiktet og puppene. Når det er sagt så synes jeg man skal gjøre akkurat det man tenner på!! Jeg synes det er en litt opphissende tanke at jenta vi HA seden, uansett om det er munn, mus eller hvasomhelst.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #28 Skrevet 13. juli 2008 Det er rart at dette er så populært på film. Er det ikke litt homo å sitte og onanere til andre menns utløsning?
K.A. Skrevet 13. juli 2008 #29 Skrevet 13. juli 2008 Det er rart at dette er så populært på film. Er det ikke litt homo å sitte og onanere til andre menns utløsning? Slett ikke, for det er ikke mannens orgasme som tenner. Ihvertfall ikke for meg som mann. Men det er hvordan hun tar imot satsen som tenner. Det tenner f.eks. IKKE at han spruter henne i ansiktet og det er tydelig at hun hater det. Det tenner derimot VELDIG at hun tar spruten i ansiktet og det er tydelig at hun elsker det. Det er hennes lyst som tenner meg, og at hun er kinky. Hvorfor skulle det være mer homo å tenne på at ei dame blir spermet enn å tenne på at ei dame blir pult? Det er jo tross alt en pikk i bildet da også.
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 14. juli 2008 #30 Skrevet 14. juli 2008 du er toppen :love: evt bare en overkåt fjortis som har det gøy..... Tviler på at noen jenter som har erfaring med sex, har såååå stort behov for å understreke at sperm er digg.... Pfft. Jeg er en erfaren kvinne som elsker sperm! Tror nesten det grenser til en sæd-fetisj, og jeg foretrekker derfor å få det i ansiket, munnen eller på kroppen. Det er deilig når han kommer inni meg også, men føler nesten det er litt bortkasta siden jeg tenner sånn på å smake på det. Isåfall må han iallefall putte den i munnen min etterpå slik at jeg kan slikke den ren. Dessuten synes jeg sånn rent praktisk sett at det er mer "søl" når musa er full av grøt etterpå, enn når man får det steder som er lettere å vaske. For min del så liker jeg det fordi jeg tenner på smaken av sperm, og fordi det gir en følelse av underkastelse som jeg liker. Gutta liker det kanskje fordi det er litt dominerende, og dessuten så må det vel være både sexy og intimt å se at dama elsker saftene deres så høyt
Gjest Kari Skrevet 14. juli 2008 #31 Skrevet 14. juli 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
Gjest superspruter Skrevet 6. april 2010 #32 Skrevet 6. april 2010 jeg eelsker sæd,om jeg får det i munnen eller i fitta eller på puppene eller i ansiktete eller på rompa så eelsker jeg det..jeg eelsker smaken av sæd men eelsker også å få spruten på kroppen,ansiktet ja overalt.....såå deilig å se en mann komme uansett også er jeg veeeldig tilhenger av sæd da;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå