Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Clinique sine produkter er gode for min normal til blandinshud?

Jeg er 25.

jeg bruker til vanlig skin smooting krem og essentiel cleaning solotion fra dermalogica.

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jeg lurer på det motsatte, så her må jeg følge med.

Har Clinique nå som jeg liker veldig godt. Huden blir finere og finere, men jeg er alltid nysgjerrig og må teste ut nye ting, så jeg har bestilt Special Cleansing Gel Fra Dermalogica til min normale-blandingshud..

Tenkte jeg skulle bytte ut rensen med Dermalogica og bruke resten fra Clinique, fordi jeg vil ha en alt i ett rens som både fjerner sminke og urenheter. Har nemlig hør at det ikke er noe stress å bruke Dermalogica på øynene:) Rensen til Clinique er forsåvidt god, men jeg vil ha en rens som ikke svir i øynene når jeg skal fjerne sminken, og det gjør Mild Liquid Facial Soap, selv om jeg vet at den egentlig ikke er ment for å fjerne sminken.

Men som svar kan jeg si at Clinique har gjort mye mer for huden min enn noe annet jeg har prøvd. Har ingen kviser, men litt porer på nesa som jeg vil bli kvitt. Synes at Mild Clarifying Lotion er gull verdt. Det samme er Superdefence og All about eyes. bruker ikke den gule kremen da.

Tåler ikke så mye og vil helst bruke så få produkter som mulig:)

Gjest Blåstrupe
Skrevet
Å jeg lurer på det motsatte, så her må jeg følge med.

Har Clinique nå som jeg liker veldig godt. Huden blir finere og finere, men jeg er alltid nysgjerrig og må teste ut nye ting, så jeg har bestilt Special Cleansing Gel Fra Dermalogica til min normale-blandingshud..

Tenkte jeg skulle bytte ut rensen med Dermalogica og bruke resten fra Clinique, fordi jeg vil ha en alt i ett rens som både fjerner sminke og urenheter. Har nemlig hør at det ikke er noe stress å bruke Dermalogica på øynene:) Rensen til Clinique er forsåvidt god, men jeg vil ha en rens som ikke svir i øynene når jeg skal fjerne sminken, og det gjør Mild Liquid Facial Soap, selv om jeg vet at den egentlig ikke er ment for å fjerne sminken.

Men som svar kan jeg si at Clinique har gjort mye mer for huden min enn noe annet jeg har prøvd. Har ingen kviser, men litt porer på nesa som jeg vil bli kvitt. Synes at Mild Clarifying Lotion er gull verdt. Det samme er Superdefence og All about eyes. bruker ikke den gule kremen da.

Tåler ikke så mye og vil helst bruke så få produkter som mulig:)

Den gule kremen (dramatically diffrent moisturizing lotion) er for meg helt uunnværlig som basiskrem og tørsteslukker for huden. Har du prøv den nye Online-kremen fra Clinique? Den er bare helt super! Synes at superdefence blir for fet.

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt Moisture-on-call fra Clinique. Noen som kan si hva de synes om den?

Skrevet

Jeg gikk fra Clinique til Dermalogica, og ser meg ikke tilbake ett sekund.

• 2 uker senere...
Skrevet

Å, yes:S I Dag kom Special Cleancig Gel fra Dermalogica og jeg gleder meg som et barn til teste den ut!:D

Men så lurer jeg på hva jeg skal bruke sammen med rensen..

Har masse fra Clinique som jeg har brukt hittil som: rens, tonic (mild), fuktighetskrem (superdefence), øyekrem og maske.

Men skal jeg bruke Dermalogica-rens og fuktighetskrem?

Eller Dermalogicarens og tonic, fukt og øyekrem, eller hva?

vet ikke hva som er best, for jeg er HELT NY på Dermalogica..

Klem

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Bare kombiner det som du synes passer for deg, du. Jeg tror personlig det er et salgstricks at man på liv og død må ha alt fra samme merke.

Skrevet

Jeg tåler faktisk ikke de cliniqe produktene (med unntak av sminken og øyesminkefjerneren) som jeg har prøvd så bruker bare dermalogica.

Skrevet

Å, yes:S I Dag kom Special Cleancig Gel fra Dermalogica og jeg gleder meg som et barn til teste den ut!:D

Men så lurer jeg på hva jeg skal bruke sammen med rensen..

Har masse fra Clinique som jeg har brukt hittil som: rens, tonic (mild), fuktighetskrem (superdefence), øyekrem og maske.

Hvorfor ikke mikse litt mellom produktene?

Jeg har spesiell cleaning solotion til dermalogica,og synes den ikke er noe bra.

Men skin smooting cream er mega bra.

Hvordan er rensen,tonic og kremen til clinique?

Skrevet

Rensen (Mild) er OK, men den svir litt i øynene så man må bruke en sminkefjerner ved siden av. Synes den er litt sterk, men liker at den ikke lukter så mye og den har en deilig konsistens. (men Special Cleansing gel er det BESTE huden min har fått på lenge. Den er enda bedre i konsistensen, og lukter rent, synes jeg. I tillegg føler jeg meg ren og den fjerner all sminke og gjør huden min myk):D

Har også extra mild rens fra 3-trinns systemet og den er veldig god på sminkefjerning og rensing, men gjorde ikke så mye for min hud sånn ellers, siden jeg ikke har tørr hud, men normal-fet.

Tonicen liker jeg kjempegodt. Den er også Mild (i 3-trinns systemet), og selv om jeg ikke får så mye mindre porer av den, så har jeg bare brukt den i 3 mnd eller noe sånn, men den gjør huden jevnere og med mer glød.

Defencekremen har jeg også 2 av.. En for tørr/kombinert hud og en for veldig tørr/tørr hud og liker begge to. De er litt fete, så de passer bra nå i disse mnd. Men den til kobinert hud passer meg beste da. Tror de blir litt vel fete til sommeren.

Øyenkremene er jeg også veldig fan av og har både rich og den vanlige i All about eyes.. Liker den siste best:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...