Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #1 Skrevet 4. april 2002 Hva slags skor bruker dere denne tiden på året? Er det vårsko eller går dere fremdeles med vintersko?
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #2 Skrevet 4. april 2002 Jeg bruker høyhelede støvletter, kjøpt i vinter, men uten for. Ellers joggesko lignende og lave sko, som kan kalles vårsko. har ikke begynt å bruke sandaler ennå selvsagt, men gleder meg vanvittig... Er så mange stilige, med høye heler å få kjøpt nå!!
ElleVille Skrevet 4. april 2002 #3 Skrevet 4. april 2002 Jeg bruker høyhælte støvletter som rekker til nedenfor knærne - uten fòr, som igrunn passer perfekt på denne tiden. 12
Crazee Skrevet 4. april 2002 #5 Skrevet 4. april 2002 Vel - vanlegvis høghælte støvlettar (til under kneet) utan for...
Gjest Virvel Skrevet 5. april 2002 #6 Skrevet 5. april 2002 Har gått i sorte støvletter hele vinteren, men nå er de ryddet vekk, og jeg har tatt frem vårskoene! De er lyseblå "semskede" Nike-sko...utrolig behagelige De har holdt seg veldig godt også, til tross for at jeg har hatt dem et helt år (joggesko pleier jo å bli slitte...). Skal nok kjøpe nye sko denne våren også, men jeg skal fortsatt bruke disse...elsker dem!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå