Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers er i USA nå og jeg tenkte benytte anledningen til å bestille en ghd-rettetang. Tenkte å bestille den i nettbutikk og få den hjemsendt til en slektning de skal besøke (som har sagt at det er ok at jeg gjør det).

Er det noen som kan anbefale en butikk? Og hvordan er det med spenning i forhold til hva vi har i Norge? Er det noe annet dere vil anbefale meg å kjøpe i "samme slengen"?

På forhånd takk for alle tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker iallefall krølltengene min fra USA i Norge, og bruker rettetangen min fra Norge i USA. Kjøpte en pakke med adapter for 11 dollar på Duane Reade, og har ikke noe problem hverken den ene eller andre veien.

Hva man bør kjøpe i USA?

- For tiden alt, pga av svært gunstig dollarkurs ;)

Men hårprodukter og amerikansk make-up er gunstig. Jeg har den lange bestillingslista som jeg har sendt til forloveden min, som han skal ta med neste gang han kommer til Norge. Noen fordeler må det jo være å ha en kjæreste overseas også :)

Så kofferten er full av V05 Hotoil og redken produkter :) + masse masse jeans :)

PS: Det har blitt et levende helvete å skulle bestille fra amerikanske nettbutikker, til amerikanske adresser med norske betalingskort, bare så det er sagt. Jeg har jo kjæreste der borte, og jeg har problemer med å bestille fra mitt kort til hans adresse på veldig mange nettbutikker. De vil stort sett sende til samme adressen som kortet står på, mye på grunn av at det har vært veldig mye svindel, og dette er en måte og få redusert svindelen på.

Skrevet

Jeg er ganske skeptisk til å kjøpe elektroniske ting i USA til bruk i Norge. Syns det er litt slitsomt å bruke adapter hele tiden. Kanskje det finnes bedre typer enn det jeg har brukt, men min falt ut av stikkontakten og duret plagsomt mye. Men men, du får den jo til å fungere her hjemme også, bare litt mer pes :)

Andre veien derimot.. Hadde med meg rettetang til USA, og måtte låne en kjempediger transformator som veide 3 kg for å kunne bruke den. Det var ganske tungvint, ble til at jeg rettet håret mitt 1 gang i løpet av 3 uker. Hvor mye koster en GHD rettetang i USA?

Skrevet

Hei.

Du bør ikke kjøpe elektriske artikler i USA. De bruker 110 volt og det er ikke sikkert produktene vil virke i Norge. Du må i alle fall kjøpe en omformer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...