Gå til innhold

Vise seg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Hva synes dere jenter om å vise kjønnet sitt på fest??

Var på fest i går. Ble bare så revet med av guttene som var der. De dro fram lemmet sitt, den ene etter den andre. Og til slutt viste jeg dem mitt. (Angrer nå) Fylla har vel skylda) håper jeg, viste alt, brettet meg ut.

Som sagt, jeg var full og tullete og angrer nå, men er det så ille egentlig??

Guro

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jeg syntes det hørtes usedvanlig barnslig og teit ut. Både du og de som dro frem snoppen.

Gjest jente23
Skrevet

jeg vhadde nok gått. er overhodet ikke interessert i å være ufrivillig tilskuer til blotting. barnslig og respektløst.

Skrevet

Hvor gammel er dere egentlig, høres ut som en skikkelig fjortisfest...var du eneste jente der eller?

Skrevet

Jeg hadde nok ikke gjort det selv, og har vært på fester der det har skjedd uten at jeg har vist frem mine fantastiske deler.

Men for all del, så lenge man har det gøy og ikke plager andre så må man gjøre som man vil, men du angrer jo idag, så da har du iallefall lært at du ikke vil gjøre det igjen. For seint å angre nå desverre.

Skrevet

Jeg hadde nok gått og funnet meg noen voksne mennesker å feste med.

Gjest milkyway
Skrevet

Hadde aldri gjort noe sånt selv, men blir ikke sjokkert over at folk på KG (og folk generelt) som dette ikke falt i smak hos, må sitte på sin høye hest og bruke alder som herskerteknikk.

Gjest Elastica
Skrevet
Hadde aldri gjort noe sånt selv, men blir ikke sjokkert over at folk på KG (og folk generelt) som dette ikke falt i smak hos, må sitte på sin høye hest og bruke alder som herskerteknikk.

Nå følte jeg meg ikke særlig høyt oppe på hesten, men tror helt ærlig at det ikke forekommer så ofte på voksenfester at man blotter kjønnet. Det var ikke annet enn en kjensgjerning.

Gjest milkyway
Skrevet

Neinei, men jeg har nå vært på fester hvor (muligens mindre sosialt intelligente? hva vet jeg?) rundt 30åringer har gjort det. Det er bare for flipp og de morer seg så hvem er vi til å dømme? :)

Skrevet
Nå følte jeg meg ikke særlig høyt oppe på hesten, men tror helt ærlig at det ikke forekommer så ofte på voksenfester at man blotter kjønnet. Det var ikke annet enn en kjensgjerning.

Kommer vel helt ann på hvilken type voksenfest :ler:

Gjest Elastica
Skrevet
Kommer vel helt ann på hvilken type voksenfest :ler:

Det er helt sant. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...