Quirky Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Noen som har sett smaksprøvene fra kolleksjonen for H&M i siste Costume? Jeg synes det var grusomt, dyreprint føles veldig "over". Endret 13. oktober 2007 av Quirky
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Helt enig! Synes de klærne var dritstygge og ville ikke hatt de om de blei kasta etter meg! Ja,ja da sparte jeg de kronene
estrella Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Søren og.. Jeg som hadde tenkt å kjøpe meg noen når de startet å selge, men hvis de er så fæle som jeg tror de er..jaja, da får folk litt mer i julegaver (ikke de klærna, men da har jeg mer penger )
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Dyreprint og psykedeliske mønster har vært Cavalli sin "greie" gjennom mange år, så jeg stiller meg litt tvilsom til hm kolleksjonen. Dyreprint kombinert med hms til tider dårlige kvalitet på stoffer.... Jeg tror den kolleksjonen kan enten bli helt fabelaktig eller helt for jæ%#¤%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå