Gjest Ulva35 Skrevet 13. oktober 2007 #1 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hva synes dere om nytt på nytt, etter at Linn Skåber tok over for Anne Cat Hærland? Selv synes jeg programmet har tapt seg veldig. Blitt mer krampeaktig og Linn Skåber er bare utrolig dårlig. Jeg var i utgangspunktet en av de som trodde hun skulle bli god i den rollen, men selv om hun er morsom der hun har et manus, så er hun overhodet ikke impulsiv. Dette synes jeg går utover hele panelet og programmet er ikke det samme lenger. Men dette er min mening. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 13. oktober 2007 #2 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg synes det ble litt bedre med Linn Skåber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. oktober 2007 #3 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg savner Anne Cath også, men jeg synes programmet varierer veldig i forhold til hvem de har som gjester. I går var nærmest et eneste langt snork. Jeg synes Linn Skåber klarer seg bra i forhold til at hun faktisk skal hoppe etter Wirkola, men hun er avhengig av en sprudlende parti ved sin side. I går var de uheldig med begge gjestene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2007 #4 Del Skrevet 13. oktober 2007 Programmet er veldig avhengig av humoristiske/underfundige/humørfylte/kjapp-i-replikken-gjester, ellers strander det uansett hvem som leder programmet. Skåber er ikke Anne Cath og dermed forandrer det seg bittelitt, men det blir ikke dårligere for det. Hun gjør stortsett en god innsats og faller ned på beina hver gang. Jeg fortsetter å se. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest biret Skrevet 13. oktober 2007 #5 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg synes at Skåber er flink. Nytt på Nytt er jo ikke akkurat et nytt konsept lenger, så en kan jo bli lei av programmet uavhengig av programlederne. Også kommer det veldig an på gjestene, slik som flere har påpekt. Morsomme gjester, morsomt program. Jeg så ikke starten i går, men hvem var dama egentlig? Marthe hvem..? Kjedelig var hun i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg synes Linn Skåber er morsom, men rollen i Nytt på nytt fyller hun foreløpig litt dårlig. Jeg tror likevel det er hun som er den beste til å ta over etter Anne-Cath. Alle blir dårlige i forhold til Anne-Cath. Men nå brukte vel Nytt på nytt et par år på å bli ok også, så kanskje det er håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 13. oktober 2007 #7 Del Skrevet 13. oktober 2007 Linn Skåber er helt OK, men ikke Anne Kath, men syntes programmene varierer alt etter hvem som er gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ami Skrevet 13. oktober 2007 #8 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg syns Linn Skåber er morsom. Begynte å bli ganske lei Anne-kath, fint med forandring. Egentlig litt lei hele Nytt på nytt.. men jeg liker Linn, syns hun er flink. Hele "gullrekka" begynner vel å bli ganske utdatert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. oktober 2007 #9 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg liker Skåber godt, men likte Anne Kat også. To forskjellige personer, og da blir resultatet ulikt. Men det er helt greit. Som andre sier, noe av det viktigste er gjestene. Og det var temmelig flatt i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. oktober 2007 #10 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gjestene er alfa og omega i det programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #11 Del Skrevet 13. oktober 2007 Anne Kat var så vanvittig mye bedre. Nytt på nytt er ikke det samme lenger. Selvfølgelig, Skåber gjør en tålelig bra jobb, men det blir aldri like morsomt som det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2007 #12 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvem var egentlig gjester der i går da, siden det var så dårlig? Jeg syns Linn greier seg bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. oktober 2007 #13 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg synes også at Linn greier seg veldig bra, men den ene gjesten som er redaktør i Ny Tid,(hvis jeg husker riktig)- er sikkert veldig dyktig, men dyktighet er vel ikke alltid det samme som morsom??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 15. oktober 2007 #14 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg liker Linn SKåber, ble positivt overrasket over henne. Hun er kul på en sånn frekk-naiv måte. Herlig dame, synes nå jeg. Likte Anne-Kat også. Dessverre må jeg si at Nytt på Nytt kanskje synger på siste verset nå. Synd, for jeg har alltid likt det, men...man går vel lei til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 15. oktober 2007 #15 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tror konseptet begynner å bli oppbrukt. Jeg synes derimot at programmet fikk en opptur etter at Linn Skåber tok over etter Anne-Kat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2007 #16 Del Skrevet 15. oktober 2007 La nå damen få gå seg til og finne sin form.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 15. oktober 2007 #17 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg liker Linn Skåber, jeg. Synes hun ofte er et par hakk skarpere enn det Anne Kath var, og det er jo alltid morsomt. Men gjestene er jo viktige, som andre har sagt før. Martine Aurdal kommer vel ikke akkurat til å få tilbud om å gå fra Ny Tid til å bli heltids standup-komiker med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 16. oktober 2007 #18 Del Skrevet 16. oktober 2007 Takk for svar Enig i at gjestene er alfa og omega, men synes alikevel ikke Linn svarer til forventningene jeg hadde. Jeg har nemlig alltid likt den damen, men i dette programmet synes jeg ikke hun passer så godt. De fleste er uenig med meg her, og det er helt ok. Bare lurte jeg og derfor spurte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #19 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg synes Linn Skåber klarer seg godt, jeg. Å fylle Anne Kats rolle er ikke akkurat noen lett oppgave. Men jeg synes kanskje at "Nytt på nytt" skulle tatt kvelden sammen med Anne Kat., konseptet begynner å bli kjedelig og oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå