Gå til innhold

Hvor irriterende er du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gåsemor
Skrevet

Her er min :popcorn:

Litt irriterende

Det hender antakelig ikke særlig ofte at andre mennesker irriterer seg over deg. Det er selvsagt en bra ting hvis måten du oppfører deg på kommer fra et genuint ønske om å ikke være plagsom, men det er ikke fullt så fint dersom du alltid slipper andre foran deg fordi du ikke mener du har rett til noe annet. Noen ganger er det lov å irritere sine omgivelser!

Gjest Silmarill
Skrevet

Litt irriterende

Det hender antakelig ikke særlig ofte at andre mennesker irriterer seg over deg. Det er selvsagt en bra ting hvis måten du oppfører deg på kommer fra et genuint ønske om å ikke være plagsom, men det er ikke fullt så fint dersom du alltid slipper andre foran deg fordi du ikke mener du har rett til noe annet. Noen ganger er det lov å irritere sine omgivelser!

:regn: Ganske overkommelig er jeg :)

(Samboeren min fikk det samme, men han svarte faktisk litt anderledes enn meg da)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Litt irriterende her også. Egentlig fint med en slik test, hvis den kan bidra til å oppdra de som virkelig er irriterende.

Skrevet (endret)

Jeg ble også litt irriterende.

Syns det er litt morsomt når det er fasit på sånne tester. Det er tross alt spm om hva DU gjør i forskjellige situasjoner, og det er jo ingen fasit da...

Endret av trulta_
Gjest Silmarill
Skrevet
Jeg ble også litt irriterende.

Syns det er litt morsomt når det er fasit på sånne tester. Det er tross alt spm om hva DU gjør i forskjellige situasjoner, og det er jo ingen fasit da...

Sier det samme! Det kunne vært flere alternativer. I tilegg til dem som var kunne det også ha vært: JA - NEI - VET IKKE!

Samboer stilte meg spørsmålene og han sa: "Jammen du gjør jo ikke sånn du" --- "JO, det gjør jeg vel" sa jeg da, og sa videre: "så jeg svarte helt rett på det" ehh...

:fnise:

Skrevet

Litt irriterende jeg også. Litt rart at alle her har fått samme resultat egentlig.

Skrevet

Litt irriterende

Skrevet

Litt irriterende.

Vi er vel alle nogenlunde oppegående og oppmerksomme på folk rundt oss da, men uten å være helt tøffel. Eller hva?

Skrevet

Utrolig irriterende!

Du må være en utrolig irriterende person. Du plager alle andre og tenker «meg først» uansett hva du driver med. Vi synes ærlig talt du burde ta deg sammen.

Selvsagt, jeg er jo gjest :lur:

Skrevet
Litt irriterende her også. Egentlig fint med en slik test, hvis den kan bidra til å oppdra de som virkelig er irriterende.

Hvorfor det? Å irritere middelklasseosialister kan ha en oppdragende effekt, det også.

Skrevet

Dørmatte eller engel?

Enten er du utrolig harmonisk og rolig til enhver tid (ring oss, vi trenger tips!), eller så er du altfor, altfor beskjeden. Det er lov å kreve sin rett innimellom, til tross for at andre kan synes at det er irriterende.

Gjest Silmarill
Skrevet
Dørmatte eller engel?

Enten er du utrolig harmonisk og rolig til enhver tid (ring oss, vi trenger tips!), eller så er du altfor, altfor beskjeden. Det er lov å kreve sin rett innimellom, til tross for at andre kan synes at det er irriterende.

Passet det på deg syns du?

Jeg tror du er en engel mer enn en dørmatte :)

Skrevet

Litt irriterende her også. De fleste pleier vel å få et gjennomsnitts-svar på sånne tester. Ikke så rart at "de fleste" er gjennomsnittet...øh.

Skrevet

Jeg tror min fobi for enkelte ting gjør meg generelt sett irriterende over tid. Og jeg vet jeg kan irritere på meg gråstein om jeg legger vilja til det;P

Men alle har vel på ett eller annet vis en eller annen irriterende side, det kommer bare ann på oye som ser?

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg var litt irriterende.

Testen derimot var utrolig irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...