MellonCollie Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har en samboer i slutten av 20årene som aldri har vært glad i å lese bøker. På de 3 årene vi har bodd sammen har han lest en bok; Naiv.Super av Erlend Loe, og han likte den veldig godt. Nå har han veldig lyst til å begynne å lese litt, men han sliter med å finne noe.. han trenger en bok som fenger ham fra starten av, og som er noe lettlest (han har dysleksi, plager ham lite i hverdagen - men det er vel noe av grunnen til at han har lest så lite). Jeg sliter litt med å komme på hva jeg kan anbefale? "Beatles" av Lars Saabye Christensen har jeg tenkt på, tror den kan passe. Flere i samme type sjanger..?
Gjest Lykkeliky Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 De eneste bøkene samboeren min leser er bøkene av Jo Nesbø. Jeg har ikke lest de, men som sagt så leser han ALDRI noe annet.......
Grønt blad Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Har han lest flere bøker av Erlend Loe? Doppler er en bok som har falt i smak hos mange.
MellonCollie Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Noterer meg Jo Nesbø - de har ikke jeg heller lest, så det passer meg fint å kjøpe inn noen av de Doppler har jeg stående her, er bare redd den blir litt for "snodig" for ham Synes selv den var artig, men jeg har hørt mye forskjellige meninger om den fra andre. Jeg kan jo forslå den i alle fall! Takk for hjelp så langt :bukke: - om noen flere har forslag er det bare å rope ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå