Gå til innhold

Hvilke klesannonser liker du?

Anbefalte innlegg

Gjest nalle-maja
Skrevet

Jeg lurer på hvilke klesannonser dere liker, utseendemessig! Helst i magasiner og aviser, og kjeder som "alle" vet om, som Vero Moda, Only, B.Young, H&M, Risøe, J.C., Claire, you name it :jepp:

Hvorfor liker du akkurat den annonsen?

Må det være bilde av klærne?

Er det nok at en modell har på seg ett antrekk, og at resten av utvalget står skrevet?

Er det turn-off om modellen er for PERFEKT?

Hvilke annonsekampanjer liker dere ikke?

Er det best om det er avbildet mange klær?

Noen gang prøvd en ny butikk som følge av reklame?

Blitt skuffet av en butikk, hvorfor?

Eller positivt overrasket?

I'm curious :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker klesannonser som VISER klærne. Har sett så mange annonser hvor en må gjette seg til hvordan klærne ser ut, og da er mye av poenget borte for meg.

Jeg vet at disse vil formidle en stemning, som vi liksom skal bli fristet av, men det blir ikke jeg....bare irritert fordi jeg ikke får sett klærne skikkelig.

Hvordan modellene ser ut, har ingen betydning.

Nå tenker ikke jeg spesifikt på annonsekampanjer av HM, Vero Moda osv, dem legger jeg lite merke til.

Jeg tenker på slike temagreier i bladene, hvor en viser strikkeklær, høstklær osv.

Skrevet

Jeg misliker sterkt avkledde modeller. Uansett hva det skal reklameres for. Selv om det så er ei truse, så er det modellens trutmunn og sugne blikk, som får fokuset og "selger" plagget.

Skrevet
Jeg liker klesannonser som VISER klærne. Har sett så mange annonser hvor en må gjette seg til hvordan klærne ser ut, og da er mye av poenget borte for meg.

Jeg vet at disse vil formidle en stemning, som vi liksom skal bli fristet av, men det blir ikke jeg....bare irritert fordi jeg ikke får sett klærne skikkelig.

Hvordan modellene ser ut, har ingen betydning.

Nå tenker ikke jeg spesifikt på annonsekampanjer av HM, Vero Moda osv, dem legger jeg lite merke til.

Jeg tenker på slike temagreier i bladene, hvor en viser strikkeklær, høstklær osv.

Er veldig enig. Hater også moteserier i blader der du såvidt ser klærne. Aner jo ikke om de er fine eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...