Gjest Gjest_Trygve_* Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hei!! Det er mulig at jeg tråkker på noen tær her, men det er ikke intensjonen. Hvordan er det for dere skikkelige feite, og da mener jeg feite kvinnfolk når dere skal ha sex?? Er det et problem, eller har naturen innordnet/tatt høyde for at man skal kunne formere seg samme om man er 50kg eller 300kg. Skjønner egentlig ikke hvordan det er teknisk mulig å knulle en på 150 kg. Går det an?? Rekker den inn?? Eller blir det for mye imellom?? Trygve.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hvis språket var en gitar så ville du vært Santana :rødme:
Gjest Santana Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Takk!! Santana er jo dritgod på gitar, det var et bra kompliment.
Gjest fat girl Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hei!! Det er mulig at jeg tråkker på noen tær her, men det er ikke intensjonen. Hvordan er det for dere skikkelige feite, og da mener jeg feite kvinnfolk når dere skal ha sex?? Er det et problem, eller har naturen innordnet/tatt høyde for at man skal kunne formere seg samme om man er 50kg eller 300kg. Skjønner egentlig ikke hvordan det er teknisk mulig å knulle en på 150 kg. Går det an?? Rekker den inn?? Eller blir det for mye imellom?? Trygve. Fram med linjalen Er du litt liten kanskje og har et ønske om ei som meg 140 kg og den største bolle musa i oslo fyller sikkert en rema pose
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå