Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hei!! Hvordan skal en mann først "angripe" en kvinne. Når hun ligger der å er klar, hvor skal man begynne for å få best resultat?? Rumpen, vortene, fitta,tær og fingre, munn???????
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Det beste er vel å begynne med vortene, så går man over på evnt. inngrodde negler og så diverse uønsket hårvekst
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Det beste er vel å begynne med vortene, så går man over på evnt. inngrodde negler og så diverse uønsket hårvekst Joda, inngrodde negler og uønsket hårvekst er vel greitt for fjortiser som deg. Stikk ut herifra, kom tilbake når du har hår på pungen.
B.A. Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 "Angripe" Ser for meg fullt amerikansk fotball utstyr i senga jeg og en på sidelinja som skriker ; ANGRIP!
Sans Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg ser mer for meg en katt som jakter eller noe... Litt sånn lurer rundt hjørnet. hehe Men for all del. Ikke angrip noen du, trådstarter. Når det er sagt skjønner jeg godt hva du egentlig mener. Selv liker jeg (med mindre jeg er skikkelig overtent) å begynne i det små, med litt kyssing og forsiktig tafsing (men ikke mellom bena). Og for all del - puppene er ikke til å klemme flate. Eller, noen jenter liker jo det og... Men jeg ville ikke satset på det i utgangspunktet. Tunge og lepper på halsen og øreflippene og så etterhvert nedover kroppen er ikke å forakte. Det er heller ikke å forakte at mannen tar for seg nesten HELE kroppen min - ikke bare halsen, puppene, litt på magen og så er han mellom beina på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå