Gå til innhold

Angripe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Hvordan skal en mann først "angripe" en kvinne. Når hun ligger der å er klar, hvor skal man begynne for å få best resultat??

Rumpen, vortene, fitta,tær og fingre, munn???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er vel å begynne med vortene, så går man over på evnt. inngrodde negler og så diverse uønsket hårvekst

Skrevet
Det beste er vel å begynne med vortene, så går man over på evnt. inngrodde negler og så diverse uønsket hårvekst

Joda, inngrodde negler og uønsket hårvekst er vel greitt for fjortiser som deg. Stikk ut herifra, kom tilbake når du har hår på pungen.

Skrevet

"Angripe" :fnise: Ser for meg fullt amerikansk fotball utstyr i senga jeg og en på sidelinja som skriker ; ANGRIP! :fnise:

Skrevet

Jeg ser mer for meg en katt som jakter eller noe... Litt sånn lurer rundt hjørnet. hehe

Men for all del. Ikke angrip noen du, trådstarter. Når det er sagt skjønner jeg godt hva du egentlig mener.

Selv liker jeg (med mindre jeg er skikkelig overtent) å begynne i det små, med litt kyssing og forsiktig tafsing (men ikke mellom bena). Og for all del - puppene er ikke til å klemme flate. Eller, noen jenter liker jo det og... Men jeg ville ikke satset på det i utgangspunktet.

Tunge og lepper på halsen og øreflippene og så etterhvert nedover kroppen er ikke å forakte. Det er heller ikke å forakte at mannen tar for seg nesten HELE kroppen min - ikke bare halsen, puppene, litt på magen og så er han mellom beina på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...