monja Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan er kvaliteten? Fornøyd eller ikke? Og prisen? Har hørt litt både og om Plantasjentrærne....
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 vi pleier å kjøpe tre til jobben på plantasjen hvert år, fordi det er nærmest og enklest. Kvaliteten er vel så som så ja...
Gjest Madeline Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Vi har kjøpt edelgran på plantasjen i flere år nå, og har bare gode erfaringer med det. Trærne har holdt seg fine hele perioden vi har hatt de inne. Vi kommer til å kjøpe juletreet på plantasjen i år også.
Aurela Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Vi har kjøpt edelgran på plantasjen i flere år nå, og har bare gode erfaringer med det. Trærne har holdt seg fine hele perioden vi har hatt de inne. Vi kommer til å kjøpe juletreet på plantasjen i år også. Samme erfaring her Bare husk å vann treet ca hver dag, men det må man vel uansett
Gjest Piper Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Vi kjøper vårt på plantasjen, og er kjempe fornøyd med kvaliteten og prisen. Mye billigere enn andre steder, og vel så god kvalitet. I alle fall på de trærne vi har hatt de siste årene.
Apple- Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Signerer de over her, vi kjøper edelgran på Plantasjen hvert år, mye billigere enn andre steder og god kvalitet. Men vent ikke for lenge mot jul, de fine trærne blir plukket ut først
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 hvor lenge før jul kan man kjøpe da? de må jo holde seg fin til juleaften! og hvordan behandler man trærne fram til da? mitt tre blir å stå på verandaen fram til jul. den kan vel ikke stå oppi ei bøtte heller, hvis det blir kaldt mener jeg... what to do?!
Gjest Vinduskarmen Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) hvor lenge før jul kan man kjøpe da? de må jo holde seg fin til juleaften! og hvordan behandler man trærne fram til da? mitt tre blir å stå på verandaen fram til jul. den kan vel ikke stå oppi ei bøtte heller, hvis det blir kaldt mener jeg... what to do?! Trærne blir kappet samtidig uansett så det har ingenting å si. Vi pleier å oppbevare treet kaldt frem til det skal inn. Jeg har ALDRI funnet et fint tre på plantasjen.... (og har prøvd mange ganger) Men så er jeg veldig kresen på juletrær da... Endret 17. oktober 2007 av Vinduskarmen
pusla Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Gode erfaringer med juletrær fra Plantasjen her også
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Trærne blir kappet samtidig uansett så det har ingenting å si. Vi pleier å oppbevare treet kaldt frem til det skal inn. Jeg har ALDRI funnet et fint tre på plantasjen.... (og har prøvd mange ganger) Men så er jeg veldig kresen på juletrær da... ok, kjekt å vite, da blir det billigtre på meg i år! men du, det blir da fint uansett når all pynten kommer på!
Apple- Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Trærne blir kappet samtidig uansett så det har ingenting å si. Vi pleier å oppbevare treet kaldt frem til det skal inn. Jeg har ALDRI funnet et fint tre på plantasjen.... (og har prøvd mange ganger) Men så er jeg veldig kresen på juletrær da... Jeg er også kresen på trær! Men har du sett på edelgran? Det viktigste er å finne et fyldig tre, så kan man trimme litt på evt. grener som er for lange ("trimming the tree"...).
Gjest Madeline Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er veldig kresen når det gjelder juletre. Vi har likevel ikke hatt noe problem å finne et fint tre, men så kjøper vi det alltid en av de første dagene i desember. Treet oppbevarer vi på verandaen.
Gjest Vinduskarmen Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er også kresen på trær! Men har du sett på edelgran? Det viktigste er å finne et fyldig tre, så kan man trimme litt på evt. grener som er for lange ("trimming the tree"...). Ja vi kjøper bare edelgran Jeg tror jeg får gi det et forsøk i år også, for vi endte opp med et grusomt dyrt tre i fjor Men det var råflott også!
Apple- Skrevet 20. oktober 2007 #14 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er veldig kresen når det gjelder juletre. Vi har likevel ikke hatt noe problem å finne et fint tre, men så kjøper vi det alltid en av de første dagene i desember. Treet oppbevarer vi på verandaen. Som om jeg skulle skrevet det selv!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 Hmmm, kanskje jeg må ta meg en tur bort dit da. Har planer om litt tidlig jul hos meg (15 desember) så håper det holder seg såpass lenge, men nå er jo edelgran kjent for å holde lenge og da så.
Apple- Skrevet 27. oktober 2007 #16 Skrevet 27. oktober 2007 Og så drysser den mye mindre enn vanlig gran!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå