Gå til innhold

Rimming?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe spess fan av det! Kan ta der, men vil ikke slikke. Og omvendt og, gjerne ta der, men ikke noe mer!

Skrevet

WHAT the f er rimming?

Skrevet

Seriøst - jeg gidder ikke å google det opp. Da må jeg jo ta opp en ny nettside, og får to mill treff og...nei, blir sliten bare av å tenke på det. Mye morsommere å se svar her.

Skrevet
Seriøst - jeg gidder ikke å google det opp. Da må jeg jo ta opp en ny nettside, og får to mill treff og...nei, blir sliten bare av å tenke på det. Mye morsommere å se svar her.

Ja, fytti rakkern. Tar jo ca 3,4 sekunder å finne ut av det.

...nei, forresten. Jeg glemte jo at man MÅ lese gjennom alle treffene, og at svar sannsynligvis ikke kommer opp i treff nr. 1-3.

Skrevet
Ja, fytti rakkern. Tar jo ca 3,4 sekunder å finne ut av det.

...nei, forresten. Jeg glemte jo at man MÅ lese gjennom alle treffene, og at svar sannsynligvis ikke kommer opp i treff nr. 1-3.

Hallo, folkeskikk... Og selvsagt en ureg :popcorn:

Vet heller ikke hva det er :sminkedokke: Opplys meg!

Skrevet

Det betyr å bruke tungen sin på en annen persons anus.

Gjest StockDama
Skrevet

jeg syns lite om rimming....vil ikke ha noe med det å gjøre =D

Skrevet

Mitt rumpehull er svært privat. Jeg vet ikke, men jeg får en helt panisk følelse hvis noen skal ta der.

Så at han skal bruke tunga der?? UAKTUELT!

Jeg er ikke superfan av å bruke tunga der på partneren heller, men hadde en eks som syntes det var fantastisk, så da gjorde jeg det for ham. Jeg kan godt ta der. Men det må uansett være helt hundreprosent nyvasket!!

Gjest milkyway
Skrevet
Hvorfor heter det "Rimming"??

why, that's when you put your legs behind your head, and have someone lick your ass :fnise:

mvh mrs cartman

Skrevet

Det er helt fantastisk....blir kåt bare jeg tenker på det...mmmmmm

Gjest Mysticgirl
Skrevet
MMMMM deiiilig;) we like...

we like it toooo

Skrevet

Æh. Hadde ikke klart å gjøre det eller bli gjort det på. Er alltid litt nervøs for at nye partnere skal gjøre noe i det området :sjenert: Dessverre skikkelig turn-off og feil for meg. Synd, sikkert, for venninnene mine skryter veldig av det.

Skrevet

Heeelt fantastisk!! :tunge1: Er ikke noe jeg blir mer kåt av. Sikkert noe med at det er litt "nauhgty" ;)

Men på en annen side så kunne jeg aldri tenke meg å slikke en mann der bak. (Heldigvis har ikke min man interesse for at jeg skal gjøre det heller. ) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...