Gå til innhold

Formel1 - Heia KIMI!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippiiii! Kimi vant igjen!!!!!!!! Synd det var over så fort, men gøy var det lell! McLaren ruler! Kimi og Colthardt er sjefer!!! Også blir dem så klart sponsa av Mobil1 :)

Nå gleder vi oss til San Marino!!!! :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - flere enn meg som ser F1 og holder med McLaren ja.....

Skrevet

Hehe...jeg begynnte egentlig å "se" F1 fordi det var så behagelig å sove på sofaen til lyden av biler som kjørte. Putta hodet på fanget til kjæresten og sov i vei. Men så begynnte det å skje så mye i noen av løpene, så da måtte jeg jo følge med. Men jeg holder ikke med noen altså, bare "alle andre enn Ferrari" ;)

Gjest gotthard
Skrevet

kimi vant jo egentlig ikke da , løpet blei avlyst med kimmi på 2 plass , men siden han en runde før lå på 1 plass blei han vinner , helt greit det så lenge ferrari blei banka.

skal ikke nekte for at jubelen var høy nå shumaker dro ut :D :lol: 8) :briller::hoho:

Gjest gotthard
Skrevet

kimi blei fratat seieren og fikk isteden 2 plass , hørte det på sporten i dag

Skrevet

Dere er herregud noen fjoller..... slutt opp med å sløse bort tida deres på tull og fanteri. Dere kan bli avhengi.... vil dere virkelig at formel1 skal styre livene deres, el???

Kiddis

Gjest gotthard
Skrevet

nei du sier no der ja.......

har aldri tenkt over at og se kansje 8 f1 løp i året gjør så du blir avhengi av det....

skal slutte nesten med en gang , lover det altså.

Skrevet

Jeg ser på F1 og liker det.. Holder med Ferrari jeg. Synd det har gått litt dårlig med dem i år.. :roll: Men dem kommer seg vel.. :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...