Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere tatt disse bussene til Göteborg eller Stockholm? Normalt ville jeg tatt fly, men det passer ikke med tidene. Hvordan er det med beinplass og komfort på disse bussene, pleier det være fullt eller kan man håpe på å få ledig plass ved siden av seg? Er det air condition over setet, og er det noen luftepauser underveis? Jeg spør fordi jeg lett blir litt bilsyk på så lange turer :tristbla: Vet noen om det er mulig å reservere plass foran, eller vindusplass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noen luksustur, bussene er vel som vanlige rutebusser når det gjelder plass og air condition.. Hvertfall av det jeg erfarer.. Har tatt disse bussene to ganger tur-retus (fire tilsammen) og det har vært ganske fult/fylt seg på underveis. Syntes å huske at noen hadde reservert plasser, så du kan kanskje reservere forran, men det må du sjekke med selskapet. Men har du prøvd reisesyketabbletter, kan jo være greie å ta uansett hvis du vet du blir syk, men det har du sikkert allerede tenkt på ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Med Säfflebussen kan du reservere plass foran ja. Bruker å gjøre det. Men har kun brukt den til Gjøteborg. Buss til Stockholm er uaktuelt siden de ikke har noen pause underveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...