Gå til innhold

Antall svar man har postet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns dere det er flaut eller er dere stolte av antall svar det står at man har skrevet?

Flere har nevnt noe om at enkelte skriver i ordleker for å få opp postetelleren, det er derfor jeg spør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var registret her og skrev en del innlegg før jeg ble "Leo". Som "Leo" har jeg vel nå skrevet i mer enn fem(?) år, men antallet innlegg er fremdeles ikke spesielt høyt. For å være helt ærlig, så er jeg faktisk litt stolt av at jeg har skrevet så mye gjennom så mange år uten å føle behov for å slette brukernavnet/mine innlegg eller starte på nytt. Hvis man søker, kan man selvfølgelig se at jeg ikke alltid mener det samme i dag som jeg gjorde for 5 - 6 år siden, men jeg skammer meg altså ikke!

Jeg kan nok gremmes litt fra tid til annen, men alt i alt så er jeg stolt, ja! Av og til har jeg hatt lange pauser og, tiden tatt i betraktning, så har jeg vel faktisk også bare skrevet ca. ett innlegg om dagen. Av og til har det vært helt stille i månedsvis og noen ganger kan jeg skrive flere titalls innlegg om dagen.

Skrevet

Hvis jeg skal være litt mer tydelig, så er det ikke slik at jeg er utpreget stolt av absolutt alt jeg har skrevet og noen kan sikkert spore opp ett og annet lite gjennomtenkt innlegg, men jeg tror faktisk aldri jeg har skrevet noe jeg ikke kan forsvare. Ikke skriver jeg som "gjest" heller.... :ler:

Gjest StockDama
Skrevet

Skjemmes ikke og er ikke akkurat stolt heller, mer...likegyldig?

Skrevet (endret)

Jeg slettet meg for et par mnd siden,og da hadde jeg skrevet litt over 10 000 innlegg. Var verken stolt eller flau over det,men følte at jeg hadde utlevert meg selv så mye at jeg følte for å begynne på nytt.

Endret av kiwii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...