Gå til innhold

Funnet navn til gutten min........

Hva synes du om Aidan som navn til gutten min?  

2 stemmer

1. 1. Hva synes du om Aidan som navn til gutten min?

• Nei ,ikke min smak
      24
    • Ok
      18
    • Må smake litt på det,uvant
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm... jeg synes egentlig navnet var mannlig nok, jeg da!

Men det er kanskje pga Sex in the city... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Sexysadie: Hva med å være litt mindre frekk i tonen? (i det minste ikke rope ut i så svære bostaver) Dessuten synes jeg navnet er "mannsnavn" godt nok jeg. Ser ikke NOE problem med at en voksen mann kan hete Aidan.

Dette er nå uansett opp til foreldrene, men, hvordan kan du mene at en mann, halvt engelsk, ikke kan hete Aidan, selv om han ikke elngre er en søt baby? Bare tull, det er, som alle andre navn, et navn som passer på en baby, på en unge, på en tenåring og på et voksent menneske. Ser ikke problemet jeg.

Men, valg av navn, det er opp til foreldrene, liker de det, så gå for det!

Gjest Anonymous
Skrevet

SS prøver nok bare å provosere. Aidan er et flott guttenavn og det er et flott manne navn :wink: Synes det er bra at man velger navn som er fullt ut funksjonelle i utlandet når man har foreldre fra to forskjellige land.

Vi har selv lagt til grunne dette da min mors del av familien ikke snakker norsk og det er jo koselig å ha navn man kan uttale også da :D Synes dere skal velge navnet dere føler for og drit i hva andre synes.

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, det er nettopp slike provokasjoner jeg ikke vil ha her da! synes det er bedre at jeg avdarer nå, og ber henne ta seg sammen, enn å la det utvikle seg og ende med slettinger, og stening av en flott tråd. Derfor, dropp slike barnslige provokasjoner.

Gjest gjest1
Skrevet

Er ikke helt det navnet jeg ville valgt, men jeg synes det er et greit navn. Så lenge barnet er halvt engelsk synes jeg det er litt viktig å ta vare på den "arven" også! Så gå for navnet om han kommer ut og ser ut som en Aidan :-)

Og til SS: herregud! Det går ann å mene mange ting, men det har litt med måten man formidler det på da........

Skrevet

Takker for fine svar :D

Jeg har nok bestemt meg nå ja.Klarer ikke å tenke på et annet navn nå når jeg har blitt vant med det.

Aidan er jo utrolig flott til en voksen mann uansett syns jeg.De aller fleste jeg har spurt sier navnet er nydelig.Og det er jo ikke noe mobbe-navn,det synes jeg er veldig viktig.

Gjest sexysadie
Skrevet

D er min mening ikke sant.

Og d var jo en avstemning.......

hadde mor vært helt sikkert i sin sak så hadde hun vel ikke vært nødt til å prøve d ut på panelet.....

Tror hun vil få problemer med sin mann om hun virkelig vil prøve å kalle gutten Aidan

Gjest *Perser*
Skrevet

Måtte bli litt vant med navnet, men nå synes jge det var kjempe fint :P

Skrevet

hadde mor vært helt sikkert i sin sak så hadde hun vel ikke vært nødt til å prøve d ut på panelet.....

Tror hun vil få problemer med sin mann om hun virkelig vil prøve å kalle gutten Aidan.

Svar:

Det var typens forslag siden han er den som er engelsk,jeg satt her å putlet litt med pc,leste litt på KG, og tenkte jeg ville vite hva folk mente om et så spesielt navn.Har aldri hørt om det selv jeg.

Vi har tenkt i mange mnd,og endelig har blitt enig.Det er fint å vite hva norske folk tenker om navnet.Jeg har spurt venner og familie også.

Ville ikke velge et for "weird" navn heller (i andres ører)

Synes det er et tøfft navn jeg.

Skrevet
Det skal uttales på engelsk ja."Eidan".

Isåfall: kjempebra!

Forbinder det foreløpig med sex&singelliv så jeg nok venne meg til det..

Skrevet

Navnet klinger ikke så bra hos meg, men smak og behag. :)

Gjest sexysadie
Skrevet

Vel...

skal barnet bo i Norge er nok ikke Aidan ett mannsnavn''

Skrevet

Navnet er spesielt i Norge ja.Men hos oss er det hele vitsen.Jeg vil ikke ha noen vanlig navn.

Det er jo selvsagt smak og behag.Ikke noe tvil i det.

Alle de andre navnene jeg liker er så vanlig (feks. Adrian).

Synes det er flott med litt personlig preg over navnet og jeg kjenner INGEN som heter Aidan.

Vel vel........det er det jeg og typen har bestemt oss for og som jeg nevnte tidligere,kan man jo ombestemme seg.Datteren min skulle hete Charlotte,men da hun ble født var hun er skikkelig CAROLINE-jente.Og det heter hun nå :D :D :D Takker en gang til for svar folkens.Ha en nyydelig dag! :D :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns navnet var stilig jeg. Ganske uvant og spesielt. Mye bedre enn alle de kjedelige og oppbrukte navnene. Skal ikke begynne å ramse de opp, for da får jeg endel her inne på nakken :ler:

Deler av innlegg slettet da det henviser til en kommentar på tråden som er slettet.

Usikker (moderator)

Gjest sexysadie
Skrevet

Og aidan er ett navn jeg ikke liker!

Skrevet

Skal vi prøve å holde oss til temaet??

Hva har renslighet og såper med navnevalg å gjøre da?? :roll:

Tobarnsmor ønsker synspunkter på sitt navnevalg - det synes jeg vi skal respektere! 8)

Gjør forøvrig oppmerksom på at alle innlegg som ikke har med temaet "navnevalg" å gjøre, er slettet.

Usikker (moderator)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...