Gå til innhold

Funnet navn til gutten min........

Hva synes du om Aidan som navn til gutten min?  

2 stemmer

1. 1. Hva synes du om Aidan som navn til gutten min?

• Nei ,ikke min smak
      24
    • Ok
      18
    • Må smake litt på det,uvant
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt nå at gutten min skal hete Aidan.

Det er fordi jeg elsker det navnet,etter å ha smakt litt på det.Og fordi ungene mine er halvt engelske.

Det kan godt være at navnet ikke passer til gutten min når han er født,men det er jo ikke forsent å bytte heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Aidan er et navn jeg faktisk aldri har hørt før - og jeg syns det høres fint ut jeg, selvom jeg "må smake litt på det"... :wink: Morsomt å ha et navn som få andre har!

Skrevet

Da jeg ventet jentene var det utrolig vanskelig å finne guttenavn som var fint og litt uvanlig.

Nå,når jeg venter gutt så har jeg etter 5 mnd endelig funnet navnet Aidan.

Det navnet jeg tenkte mest på før var Adrian.Men det er så vanlig og typen er ikke helt begeistret for det.

Ps:Du har vel hørt om skuespilleren Aidan Quinn?? :D

Skrevet

Har hørt det i "Sex og singelliv". :blunke:

Synes det er et flott navn. Et bra valg. :)

Skrevet

Det er et fint navn, men jeg ville ikke valgt det.

Ser dere bor i Bergen og jeg syns ikke det blir fint på "bergensk"

Selv er yndlingsguttenavnet mitt Kieran. Syns det er kjempefint på engelsk/irsk, men syns det ble litt teit på norsk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det var et spesielt og fint navn :D

Skrevet

Fiint navn! Og spesiellt med tanke på at gutten er halvt Engelsk

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har hørt navnet før, i en tv-serie... hva heter den da? En sånn som går på tv2 midt på dagen (Jeg var jo arbeidsledig en stund jo) Og der het en av hovedpersonene Aiden.

Synes det er et flott navn jeg, og siden de er halvt engelske synes jeg du kan bruke det om du vil. Synes det er en uting om "helnorske" unger skal ha slike navn, men i ditt tilfelle er det jo naturlig :)

Lykke til med navnevalget uansett :)

Gjest eminel
Skrevet

Aidan er et kjempefint og originalt guttenavn!!! Alle kan jo ikke hete det samme :wink:

Skrevet

Hmmm... det var ikke noe valg i avstemmingen som sa; Kjempeflott!

Men jeg trykket på ok, jeg! Kjempefint navn!

Skrevet

SKulle ha med "kjempe flott",men det var noe som skjedde (??)Ikke vet jeg hva det var.Jeg er overrasket over svarene her.Takker dere som svarer :D

Skrevet

Aidan er ett kjempe fint navn.. Har hørt det i Sex og Singelliv... :D

Skrevet

Hvordan skal det uttales? På engelsk?

Gjest Anonymous
Skrevet

Fetteren min heter Aidan - det uttales EIDEN. Kjempeflott navn synes jeg.

Skrevet

Det skal uttales på engelsk ja."Eidan".

Skrevet
Jeg har hørt navnet før' date=' i en tv-serie... hva heter den da? En sånn som går på tv2 midt på dagen (Jeg var jo arbeidsledig en stund jo) Og der het en av hovedpersonene Aiden.[/quote']

"And then came you" :wink:

Aidan er forresten et flott navn, tobarns mor! :)

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, det heter den serien ja, takk :)

Vel, ja, det ER et flott navn, for dem som har "utenlandske aner". Synes det ville være helt feil navn for mine barn, som vel ikke har en utenlansk gen om vi går 5 generasjoner tilbake (vel, jeg har ikke barn heller da, de hypotetiske barna jeg ikke har selvsagt :) ), men for disse som er halvt engelske så synes jeg det er flott. (synes bare det blir kunstig for "helnorske" barn med slike navn, om du skjønner. Men det er et flott navn, uten tvil :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Har smakt litt på det navnet, og det blir bare bedre og bedre.

I og med at han er halv engelsk synes jeg navnet er kjempeflott. :D

Gjest sexysadie
Skrevet

Skal jeg være ærlig nå så må jeg si at navnet Aidan suger skikkelig. Du må huske på at denne ungen ikke kommer til å være en liten søt baby hele livet. Han skal en dag bli en stor voksen kar og da går d ikke an å gå rundt å hete Aidan. Finn ett mannsnavn istedet.

Skrevet

Synes det er et fint navn, jeg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...