Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. oktober 2007 #1 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei. jeg vet at det er rundt 350kcal i 100g kvitost. men er det noen her som hvet ca hvor mye det er i en skive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliven Skrevet 13. oktober 2007 #2 Del Skrevet 13. oktober 2007 Mineostehøvler skjærer litt forskjellige skiver, men 8-10 gram er osteskivene jeg får. Ost i skiver er større og veier mer, vet ikke hvor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 13. oktober 2007 #3 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg bruker kun Synnøve Finden sin skivet gulost - og de skivene veier 15 gr pr stk - testet det nå nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bobla_* Skrevet 27. februar 2009 #4 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei :-) Det er 25 kalorier i en skive som er skjært med en vanlig osthøvel. Om du kjøper ferdig skivet er det 51 kalorier i en skive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå