Anea Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Noen som har link til sider med litt annerledes hodepynt? Gjerne litt moderne, men romantisk...
Frey Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde hårskruer fra Lilly sammen med strasstener som var limt rundt i håret. Veldig pent og romantisk men ikke den klassiske tiaraen/diademet.
Gjest Linn24 Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Noen som har link til sider med litt annerledes hodepynt? Gjerne litt moderne, men romantisk... har ingen link til det desverre. men har sett noen bilder med "hodesmykke" altså at det henger ned i panna. det er en slags tiara da. utrolig flott. også er det jo superflott med blomster.
Gjest Linn24 Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 gå inn på sjekk denne linken som tida har lagt ut. super side. masse inspirasjon. der er det hodepynt også.
Anea Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 gå inn på sjekk denne linken som tida har lagt ut. super side. masse inspirasjon. der er det hodepynt også. Ja, jeg så den. Det er litt i den retningen jeg tenker på. Synes de kronene er utrolig søte.... Men hvor kan man kjøpe sånt no da, tro?
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg har ingen link, men selv skal jeg ikke ha tiara. Kommer antakeligvis til å ha håret løst oppsatt, og putte en pen spenne eller evt en brosje bak på siden et sted. Det blir noe helt annet enn tiara da, vet ikke hvor fremtredende pynt du hadde tenkt deg. Endret 12. oktober 2007 av Frk Åberg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå