Frigg Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Tenkte jeg skulle lage pizza i morgen kveld. Noen som har en god pizzaoppskrift; da tenker jeg på pizzafyll. Jeg begynner å bli så lei av det "vanlige" fyllet: kjøttdeig med pizzasaus og ost oppå. Noen som har noen spennede varianter ?
Gjest hyggelig Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 kyllingbiter,rødløk, fetaost og pesto er en god kombinasjon:)
Lilith Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 cherrytomater, skinke, mozarella, basilikum. Nam!
Gjest Aloha Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Denne er IKKE så spennende kanskje, men jeg lagde den i går og syns det ble veldig godt: - pizzasaus/topping smøres på bunnen - en hel paprika i tynne strimler og en løk strøs på - pepperoni - ost - oregano Denne er en "standard" variant men jeg syns pepperonien gir så deilig smak!
-frøya- Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Pizzasaus,skinke,sjampinjong,ost og ruccola
Ajja Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Slageren hjemme hos oss er med fersk spinat, sopp, oliven, tomat, pesto isteden for tomatsaus, peperoni eller kylling og mozarella;) Endret 13. oktober 2007 av Ajja
Idril_M Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg bruker pastasaus (gjerne arrabiata) som saus, tar deretter på ost (gjerne 4 oster-blanding) og topper herligheten med kokte potetbiter som er marinert med olje og rosmarin. Det er kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå