Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Har noen erfaringer med å hadle fra V.S.? Hvordan er kvaliteten på tøyet og hvordan fungerer det å returnere det man likevel ikke skal ha? Hvor mye må jeg regne med å betale i fraktkostnader og moms? Kjempetakknemlig for tilbakemelding!
Latee Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Fraktkostnader: http://www2.victoriassecret.com/html/custs...ping/#intlRates MVA er 25% og du må muligens betale 13% toll. I tillegg kommer en avgift på rundt 80-120 kr. Kvaliteten på undertøyet er som regel fantastisk, klærne varierer en del. Har ikke noen erfaring med å sende tilbake, så kan ikke hjelpe deg der
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg bestillte en bikini og litt undertøy derfra i vår. Det ble levert når det skulle, bikinien hadde litt annerledes farge enn det som kom frem på bildet, så det var jeg litt skuffet over. Men størrelsene var greie. Så over all fornøyd da.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Har noen erfaringer med å hadle fra V.S.? Hvordan er kvaliteten på tøyet og hvordan fungerer det å returnere det man likevel ikke skal ha? Hvor mye må jeg regne med å betale i fraktkostnader og moms? Kjempetakknemlig for tilbakemelding! Har en BH fra VS og det er intet mindre enn den beste BH'en jeg har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå