Tida Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 http://www.gamman.se/index_svartbrud.asp Bildegalleri med brudebuketter, frisyrer, smykker, borddekking, kaker osv. Synes siden var så fin, så jeg måtte dele den med dere!
MrsG Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 her var det mye gøy! og MASSE bilder! det liker vi! :D masse fine med bordpynt... MEN; jeg trenger bilder av runde bord.. noen som vet hvor jeg kan finne det?
pinkybride Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Kjempebra side! Liker at de viser hvordan man kan lage ting og tang. Og at det er bilder fra reelle bryllup. Ikke bare sånne foto som er laget for blader osv.
karamella Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 å kjære folk, så mange merkelige klesplagg det går ann å gå med i bryllup....
Gjest Linn24 Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 å kjære folk, så mange merkelige klesplagg det går ann å gå med i bryllup.... ja, ingen grenser.
Tida Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, det er helt utrolig hva folk kan finne på å ha på seg, men jeg må også si at jeg synes det er litt tøft. De får jo virkelig frem personligheten, og de får det jo sånn de ønsker det, og det er jo det viktigste. Men jeg er nok for tradisjonell til å kunne gjøre noe lignende... Jeg også skulle hatt forlag til borddekking til runde bord. Har du funnet noe MrsG? Noen andre?
LilleSolstråle Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, det er helt utrolig hva folk kan finne på å ha på seg, men jeg må også si at jeg synes det er litt tøft. De får jo virkelig frem personligheten, og de får det jo sånn de ønsker det, og det er jo det viktigste. Men jeg er nok for tradisjonell til å kunne gjøre noe lignende... Jeg også skulle hatt forlag til borddekking til runde bord. Har du funnet noe MrsG? Noen andre? Hvis du googler weddingtable eller dekorasjoner (bilder) så kommer det opp litt av hvert. Eller kjøp britiske/amerikanske bryllupsblader:) ganske vanlig med runde bord-oppsett i USA får jeg inntrykk av
MrsG Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) her er noen bilder... av runde bord! Endret 19. oktober 2007 av MrsG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå