Gå til innhold

Sjekk denne linken!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her var det mye gøy! og MASSE bilder! det liker vi! :D

masse fine med bordpynt... MEN; jeg trenger bilder av runde bord.. noen som vet hvor jeg kan finne det?

Skrevet

Kjempebra side!

Liker at de viser hvordan man kan lage ting og tang. Og at det er bilder fra reelle bryllup. Ikke bare sånne foto som er laget for blader osv.

Skrevet

å kjære folk, så mange merkelige klesplagg det går ann å gå med i bryllup....

Skrevet
å kjære folk, så mange merkelige klesplagg det går ann å gå med i bryllup....

:skratte: ja, ingen grenser.

Skrevet

Ja, det er helt utrolig hva folk kan finne på å ha på seg, men jeg må også si at jeg synes det er litt tøft. De får jo virkelig frem personligheten, og de får det jo sånn de ønsker det, og det er jo det viktigste. Men jeg er nok for tradisjonell til å kunne gjøre noe lignende...

Jeg også skulle hatt forlag til borddekking til runde bord. Har du funnet noe MrsG? Noen andre?

Skrevet
Ja, det er helt utrolig hva folk kan finne på å ha på seg, men jeg må også si at jeg synes det er litt tøft. De får jo virkelig frem personligheten, og de får det jo sånn de ønsker det, og det er jo det viktigste. Men jeg er nok for tradisjonell til å kunne gjøre noe lignende...

Jeg også skulle hatt forlag til borddekking til runde bord. Har du funnet noe MrsG? Noen andre?

Hvis du googler weddingtable eller dekorasjoner (bilder) så kommer det opp litt av hvert. Eller kjøp britiske/amerikanske bryllupsblader:) ganske vanlig med runde bord-oppsett i USA får jeg inntrykk av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...