Arwen Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Er usansynlig tørr på hendene for tiden og trenger tips til en god og skikkelig fet håndkrem.
Arkana Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du er virkelig tørr på hendene anbefaler jeg Sheabutter håndkrem fra L'Occitane (i sølvtube). Den er virkelig fet og god (og lukter fantastisk) og ypperlig det veldig tørr hud.
Malina Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Body Shop har en veldig god hemp-håndkrem. Desverre lukter den ikke like godt.. Neutrugena er også veldig god. Har hørt mye bra om den fra L'Occitane.
Gjest nextlife Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Er usansynlig tørr på hendene for tiden og trenger tips til en god og skikkelig fet håndkrem. Jeg jobber i helsevesenet, og vasker og spriter hendene HELE TIDEN. Blir tørr og sprekker, og har, etter å ha forsøkt uante mengder håndkrem landet på at Camferin er den som er fetest, trekker inn best, og pleier best. Kjøper den på sykehusapoteket der jeg jobber.
Fresi Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg vil også anbefale håndkremen fra l'Occitane. Den er fet, men etterlater ikke en ekkel hinne på huden. I tillegg synes jeg også håndkremen til Clarins er god (selv om lukten etter min smak ikke er den aller beste).
Arwen Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2007 Hva koster den fra l'Occitane? Den kostet 169,- på SN, men jeg skulle helst hatt den i går..
Gjest Advena Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg støtter forslaget om hempkremen fra Body Shop.
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg klarer meg ikke uten håndkremen til Clarins! Den er fantastisk for mine hender, samboeren min kommenterer alltid at jeg er så myk på hendene:) Til og med bestemor ble hekta da hun fikk prøve kremen min;)
Nemesis Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Om vinteren blir jeg så tørr at jeg får sår på hendene om jeg ikke smører meg. Bruker ikke andre kremer enn Locobase Repair fordi andre kremer er for tyntflytende og virker ikke på denne årstiden. Locobase repair er utrolig fet men virker kjempebra!
Gjest s.n Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Om vinteren blir jeg så tørr at jeg får sår på hendene om jeg ikke smører meg. Bruker ikke andre kremer enn Locobase Repair fordi andre kremer er for tyntflytende og virker ikke på denne årstiden. Locobase repair er utrolig fet men virker kjempebra! Signerer denne. var akkurat det jeg skulle til å foreslå. Slges på Apotek
Nicky B Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har tørre hender til stadighet og har vært gjennom det meste av håndkremer uten at jeg syns noen av de har hjulpet særlig. Syns alle legger seg som et tykt fettete lag på hendene. Snublet over Vichy lipidose håndkrem her om dagen. Og den funket fint på meg! Trakk seg inn etter kort tid og jeg fikk så myke, gode hender! Fikk mannen til å prøve den og til samme effekt så endelig har jeg funnet en krem som funker! Lukter mildt og behagelig gjør den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå