FantasDick Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Skulle lete etter bilder av bikkja vår på pc'n til samboeren min, som også jeg bruker, men fant ikke mappa der jeg trodde den skulle ligge så jeg lette litt mer. Fant ikke bildene av bikkja, men fant bilder av puppene til ei venninne av han! Mange bilder. What? Fant en annen mappe merket navnet til samboeren min så kikket der, men der lå msn-loggen hans. Leste selvfølgelig ikke loggene, men klarte ikke unngå å merke meg at det var veldig mange logger fra både kjente og ukjente jentenavn. WTF?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Har ikkje råd, berre medkjensle. Åh, eg blir så oppgitt... Er dette noko ein berre må finne seg i, at menn har behov for (og rett til) å flørte på nettet? Er det ein del av individets rett som alle får lov til å ha med seg sjølv om de er i forhald? Eg ville tatt dette opp med han. Berre seie at du dumpa borti det, og vart litt lei deg (slik at han skjøner at du tek deg nær av det) og lurer på om det er noko du bør bekymre deg for el.l.
Gjest StockDama Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ville overreagert... jeg hadde tatt en av bildene, printa det ut i a4 og tynt bildet rett i fleisen hans og spurt hva i faen er dette for noe. Hvorfor i all verden skal han ha bilder av venninnas pupper...?
usikker_ Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hadde blitt gal jeg.. hadde nok lest loggen oxo! har du sagt noe til han ??
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde nok spurt han hva i alle dager han skulle med de? Sjekka du datoen på de? Da ser du jo også når han fikk de.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ville overreagert... jeg hadde tatt en av bildene, printa det ut i a4 og tynt bildet rett i fleisen hans og spurt hva i faen er dette for noe. Hvorfor i all verden skal han ha bilder av venninnas pupper...? Som å høre meg selv
MrsP Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ville overreagert... jeg hadde tatt en av bildene, printa det ut i a4 og tynt bildet rett i fleisen hans og spurt hva i faen er dette for noe. Samme ville jeg gjort!
Gjest Britt Banditt Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ville overreagert... jeg hadde tatt en av bildene, printa det ut i a4 og tynt bildet rett i fleisen hans og spurt hva i faen er dette for noe. Hvorfor i all verden skal han ha bilder av venninnas pupper...? Jeg også.
Gjest Don Giovanni Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Skulle lete etter bilder av bikkja vår på pc'n til samboeren min, som også jeg bruker, men fant ikke mappa der jeg trodde den skulle ligge så jeg lette litt mer. Fant ikke bildene av bikkja, men fant bilder av puppene til ei venninne av han! Mange bilder. What? Fant en annen mappe merket navnet til samboeren min så kikket der, men der lå msn-loggen hans. Leste selvfølgelig ikke loggene, men klarte ikke unngå å merke meg at det var veldig mange logger fra både kjente og ukjente jentenavn. WTF? Kan bare se to alternativer jeg. 1) bildene er fra før dere flyttet sammen og han har bare ikke sletta dem, og 2) han vil ikke gi slipp på fortida.
Nabodama Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Skulle lete etter bilder av bikkja vår på pc'n til samboeren min, som også jeg bruker, men fant ikke mappa der jeg trodde den skulle ligge så jeg lette litt mer. Fant ikke bildene av bikkja, men fant bilder av puppene til ei venninne av han! Mange bilder. What? Fant en annen mappe merket navnet til samboeren min så kikket der, men der lå msn-loggen hans. Leste selvfølgelig ikke loggene, men klarte ikke unngå å merke meg at det var veldig mange logger fra både kjente og ukjente jentenavn. WTF? Fælt å oppdage sånne ting! Men du må nesten ta en prat med ham, spørre hvorfor. Få en oppklaring. Ellers vil du ha mange spørsmål i hodet, mange antakelser, som kanskje ikke stemmer med virkeligheten. Av og til er det ikke så ille som det ser ut som, vet du. Hvor lenge har dere vært sammen, forresten?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ville også sjekka datoen på bildene. Er det fra før dere ble sammen er det jo ikke så farlig - og det er faktisk ikke alt man sletter og rydder opp i selv om man kanskje burde. Er det nyere ting ville jeg blitt forbanna, jeg mener i hvert fall det er uakseptabelt å få slike bilder av folk man kjenner eller snakker med når man er i et forhold. Antagelig hadde jeg ikke klart å la være å sjekke msn-loggene nøyere heller, men det er bedre at du tar opp dette med ham nå basert på bildene du fant, enn at du leter gjennom alt han har.
Lilith Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ville overreagert... jeg hadde tatt en av bildene, printa det ut i a4 og tynt bildet rett i fleisen hans og spurt hva i faen er dette for noe. Hvorfor i all verden skal han ha bilder av venninnas pupper...? Jeg óg!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #13 Skrevet 13. oktober 2007 Sååå? Hva endte du opp med å gjøre hehe..
Gjest Britt Banditt Skrevet 13. oktober 2007 #14 Skrevet 13. oktober 2007 Kan bare se to alternativer jeg. 1) bildene er fra før dere flyttet sammen og han har bare ikke sletta dem, og 2) han vil ikke gi slipp på fortida. Hvorfor det? Er det ikke mulig at han flørter med ei venninne og får tilsendt puppebilder av henne mens de er sammen? Det gjorde hvertfall en eks av meg.. Flere ganger.
caso Skrevet 13. oktober 2007 #15 Skrevet 13. oktober 2007 Hvis han syns det var en uting og et problem, hadde han kryptert bildene og ikke logga msn'n sin ... slik som de fleste andre menn gjør .. oops
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #16 Skrevet 13. oktober 2007 Hvis han syns det var en uting og et problem, hadde han kryptert bildene og ikke logga msn'n sin ... slik som de fleste andre menn gjør .. oops Eller kanskje han bare ikke vet hvordan han gjør det.. Sambo har ikke peiling på pc..
caso Skrevet 13. oktober 2007 #17 Skrevet 13. oktober 2007 Eller kanskje han bare ikke vet hvordan han gjør det.. Sambo har ikke peiling på pc.. Sant sant.. men da bør han da ha enda mer grunn til å la være, for alle vet jo at alt man gjør på en pc legger igjen spor... ?
Gjest lissi32 Skrevet 14. oktober 2007 #18 Skrevet 14. oktober 2007 Hadde det vært jeg som hadde funnet mistenkelige ting på pcen hadde jeg lest alt jeg kom over. Beklager, men sånn er jeg bare. Da sitter jeg med hjertet i halsen, og håper at jeg ikke skal finne det som hode mitt tror fins der. Jeg hadde lest loggene om jeg var usikker. Jeg er så glad for min samboer slettet alle profiler da vi ble sammen. Han bruker ikke msn lenger, og er heller ikke på facebook. Jeg føler meg heldig der siden jeg sliter litt med selvtilliten og sjalusi siden vi har hatt lite sex siste halvåret. Han har heller ikke kontakt med tidligere damer/venninner/elskerinne. TS, du bør finne ut av dette, bare for å få ro i deg at han ikke er utro mot deg.
W. Wallace Skrevet 14. oktober 2007 #19 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg ville overreagert... jeg hadde tatt en av bildene, printa det ut i a4 og tynt bildet rett i fleisen hans og spurt hva i faen er dette for noe. Hvorfor i all verden skal han ha bilder av venninnas pupper...? Nå mener ikke jeg at dette er akseptabel oppførsel fra hans side, om han nå har en slags ting for puppene til venninna si. Kan hende det hele er fra gamle dager. Hadde uansett ikke problemet blitt tatt opp på en skikkelig måte, som det virkelig ikke blir i sitatet ovenfor, hadde jeg bare sagt: "Puppene til xxx" og gått tilbake til å gjøre det jeg gjorde. Dramaoppførsel er helt latterlig, og fører ingenting godt med seg, med mindre du har en lettskremt type som går rett på defensiven fordi han er redd deg. Er det det du vil?
Gjest StockDama Skrevet 14. oktober 2007 #20 Skrevet 14. oktober 2007 Må virkelig beklage at jeg ikke har den egenskapen at jeg kan tenke 100% rasjonelt til alle tider, spesielt når det gjelder potensiell utroskap. Jeg er langt fra perfekt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå