Gå til innhold

Yade

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har smakt to typer - den med hvit sjokolade og trøffel, og den med kakao og trøffel. Liker kanskje sistnevnte best, den første er også veldig god, men kanskje litt vel søt.

Skrevet

Jeg synes trippelsjokoladen og den med karameliserte nøtter er fantastisk gode! Den med kakao og vanilje synes jeg ikke var noe særlig.

Skrevet

Jeg er enig med Tabris; den med trippelsjokolade er helt klart min favoritt, og den med nøtter er også innmari god.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Helt ok, men for de av oss som liker mørk sjokolade best blir den både for lys og for søt.

Skrevet

Jeg syns den er veldig god, og favoritten er trippelsjokoladen.

Skrevet

Jeg liker også trippelsjokoladen kjempegodt! Den med kakao og vanilje var helt ok.

Skrevet
Jeg synes trippelsjokoladen og den med karameliserte nøtter er fantastisk gode! Den med kakao og vanilje synes jeg ikke var noe særlig.

Kakao og vanilje var det, ja... Jeg synes den er god, jeg, men kanskje litt lik annen mørk (billigere) sjokolade.

Skrevet

Jeg har bare smakt den med karamelisert nøtter. Synes den ble altfor søt.

Skrevet

Aaaaah, jeg elsket alle tre jeg!

Men så er jeg en uhelbredelig sjokolade-elsker da....

Skrevet
Aaaaah, jeg elsket alle tre jeg!

Men så er jeg en uhelbredelig sjokolade-elsker da....

Me too! :) Synes dog den med knuste kakaobønner var best.

Skrevet

har smakt alle tre, likte trippel og karamelliserte nøtter best.. men er faktisk litt lei, ikke det at jeg har spist det så ofte, men har kjøpt de nå 2 ganger og går nå tilbake til andre ting.. for såå spesiell er ikke Yade

Skrevet

Jeg har bare smakt trippel og den synes jeg var kjempegod :). Har den med nøtter liggende her og skal smake den i kveld.

Skrevet

Jeg smakte den der som skal minne litt om Kindersjokoladen. Kjempegod, men kan tenkes at den blir kvalmende i lengden. ;)

Skrevet

Har bare smakt den med nøtter, den er helt etter min smak. Jeg skjønner ikke helt hva folk mener når de sier "for søt", heller... ;)

Skrevet

Jeg har smakt trippelsjokoladen og den med nøtter, likte begge godt :)

Skrevet

Trippelsjokoladen er fantastisk god :jepp:

Skrevet

Trippelsjokoladen er helt klart min favoritt. Nydelig, men kan bli kvalmende om man spiser for mye. Den med karamelliserte nøtter likte jeg ikke noe særlig.

Skrevet

Jeg har smakt den med karamelliserte nøtter.

Det var ikke noe sjokolade for meg.

Skrevet

Jeg har smakt trippelsjokoladen og den med karameliserte nøtter, syntes ingen av de var gode, da er faktisk stratos og vanlig melkesjokolade bedre. Synes de var altfor søte. Ikke noe godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...