Gå til innhold

Turn offs lister

Fremhevede innlegg

Gjest Tralala
Skrevet

MIN TURN OFFS LISTE PÅ MENN

1.eks-koner - Og vi synes selvsagt at eks'en din, som du "bare" er venner med, er skikkelig kul.

2. lange nesehår - Dette er høyst forståelig. Hår som stikker ut fra neseborene er særdeles lite pent. Jeg kan forestille meg at det dreper romansen for jenter når man skal kysse, når man midt i den rosa skyen ser slikt. Vel jenter, nå vet dere hva vi tenker når vi ser de ikke fullt så små dunhårene dere har på overleppen.

3. truser (har du noen, hiv dem. Boksere er tingen, vi lever ikke på åttitallet lenger) - Jeg skal si det samme til damer. Har dere truser, kast dem. Truseløs er tingen. Bare sørg for at "skjegget er trimmet" i tilfelle vi skulle se noe dere (ikke?) vil vi skal se. ;-)

4. menn som begynner å miste håret, og krampeaktig prøver å skjule det. Bare skaller er faktisk MYE mer sexy enn caps og hentesveis. - Jeg skal si meg enig i akkurat dette, da bilder av pappas hentesveis dukker opp. *grøsse*

5. hårete skuldre. Vi må fjerne stort sett alt kroppshår, så dere menn kan godt fjerne skulderhårene deres - Jeg har sett skulderhår to ganger i mitt liv. Det ene var på en bamse av en mann, og dersom du henger deg opp i at han har hår på skuldrene, men ikke på ryggen og på føttene, da har du problemer. Det andre var på ei dame, og dette var skikkelig ulekkert. Usj! Ris til egen bak, Plum!

6. kviser på rompa - hørte jeg noen si cellullitter? Da kvinner har en høyere fettprosent enn menn, er det også større sannsynlighet for at dere får kviser på rompa enn at vi gjør det.

7. menn som er late i sengen - Det er selvsagt helt greit med damer som bare ligger rolig i senga og venter på at vi skal bli ferdige, så dere kan se Samantha, Carrie, Charlotte og Miranda bashe menn, mens vi ligger utslitt tilbake?

8. menn som tror vi har et ekstra g-punkt i ganen - Når man leser om alle de rare erogene sonene kvinner har, skulle jeg ikke bli overrasket om det faktisk finnes et også i ganen. Bare vent noen år, så dukker det nok opp i en sexologivitenskapelig studie.

9. promping - Tas til etteretning. Imidlertid har jeg skjønt hvorfor damer tilsynelatende promper mindre enn menn: Det stinker nemlig verre når dere gjør det.

10. gjesping midt i en dyp samtale om følelser - Hva annet hadde du ventet? Kjeder vi oss, så gjesper vi. Det er ikke vår feil at du ikke klarer å snakke om følelsene dine på en mer engasjerende måte. Sleng inn ordene øl, fotball, biler, naken, sex og pupper, så våkner vi.

11. kroppslukter - Som soppinfeksjon nedentil lukter gammelost. Rumpa deres stinker verre enn verst, og under armene lukter det ikke akkurat syriner heller. Dessuten, det er kvinner som beskriver hvor herlig det er å sniffe på våre brukte t-skjorter fordi de lukter mann., vi gjør ikke det med deres svette bluser.

12. hvite tennissokker - Jeg trodde vi var enige om kompromisset her. Vi kan bruke svarte isteden.

13. den store hunden hans som knurrer og flekker tenner hver gang dere kysser - Mens det er greit at den satans mini-veskebikkja deres gneldrer bare vi kommer litt for nærme?

14. evige detaljerte historier om bil - En bil inneholder mye finmekanikk. Det samme gjør en PC og et stereoanlegg. En veske, derimot, er et stykke tekstil med enda mer tekstil som er bearbeidet. Ikke interessant i det hele tatt. Det samme gjelder nesten alle klærne dine (med unntak av de som vi synes er pikante)

15. gule røykefingre - Vi får røykefingre, dere får røykeleppe. Jeg antar det er en pen match for de som røyker?

16. lange tånegler - Herregud, hvorfor tror dere vi vil bruke sokker i senga da? Jeez...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...