Sans Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Heia! I en annen tråd her var det en som listet opp "åpenbar interesse" som skikkelig turn off. Hvor mange er det som mener det samme? Jeg vet med meg selv at hvis den andre parten viser "åpenbar interesse", så blir jeg mer interessert, mest sannsynlig av den enkle grunn at jeg elsker følelsen av å bli begjært. Jeg blir faktisk MER tent. Men samtidig så må denne "åpenbare interessen" vises på en skikkelig måte. Dvs ingen sutring (du er ikke like interessert som meg du, håper ikke du synes jeg maser ol.). Hva er meningen hos andre?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Heia! I en annen tråd her var det en som listet opp "åpenbar interesse" som skikkelig turn off. Hvor mange er det som mener det samme? Jeg vet med meg selv at hvis den andre parten viser "åpenbar interesse", så blir jeg mer interessert, mest sannsynlig av den enkle grunn at jeg elsker følelsen av å bli begjært. Jeg blir faktisk MER tent. Men samtidig så må denne "åpenbare interessen" vises på en skikkelig måte. Dvs ingen sutring (du er ikke like interessert som meg du, håper ikke du synes jeg maser ol.). Hva er meningen hos andre? Har aldri sjønt den der vær kostbar holdningen! Ikke vis eller si for mye, han skal jo skjønne at jeg er intressert Jeg blir tent av og se at man blir begjært, kjempespennende.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Hun bør vise at hun er interessert ellers går jeg ut i fra at hun ikke er det og kommer meg videre i livet. Det å spille kostbar har nok ødelagt mange fine forhold i emningen.
Mann 42 Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Åpenbar interesse er flott. Needy things er bare skremmende, det lurer bare et monster under alle apellene, unnskyldningene og hentydningene.
Sans Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Needy things er bare skremmende, det lurer bare et monster under alle apellene, unnskyldningene og hentydningene. Som jeg skulle sagt det selv! Jeg tror ikke jeg noengang har sendt en sånn "håper ikke jeg maser"-melding, men for all del, kanskje jeg har fortrengt det. However; jeg tror nok jeg har mistet et par fyrer pga min åpenbare interesse. Fordi jeg selv synes "åpenbar interesse" er så deilig, så tenker jeg at alle andre gjør det og.
W. Wallace Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Det var jeg som nevnte "åpenbar interesse" som turn off, uten at jeg sa noenting om hva jeg mente med det. Jeg legger i åpenbar interesse følgende: - Klarer ikke nyte prosessen. Prøver hele tiden å rushe ting for å "seal the deal", i stedet for å nyte det man faktisk opplever. Å leve i øyeblikket fremfor å bekymre seg for om noe skal gå galt eller planlegge fremtiden. Prater om "oss" og fremtidige feriereiser etter 1 ukes bekjentskap for eksempel. - Må prate om følelsene sine utrolig tidlig. Klarer ikke roe seg ned før hun har fått bekreftelse gjennom ord. - Må prate, melde, ringe en eller flere ganger daglig, kun for å si hverdagslige høflighetsfraser. - Konstant bekreftende kroppskontakt Personlig tror jeg rushingen og konstant kontakt er to av de mest ødeleggende faktorene for forhold. Man har enten ikke brukt lang nok tid på å bli kjent med den andre personen eller så dreper man lidenskapen ved å hive masse bensin på bålet.
Sans Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 W. Wallace: Jamen, da er vi jo helt enige, da. Da forsto jeg hva du mente og. Det er samme greia som jeg har det, sånne "needy things" som det ble kalt ovenfor, det er forferdelig turn off. Så har vi vel alle våre egne grenser, vil jeg tro.
W. Wallace Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 W. Wallace: Jamen, da er vi jo helt enige, da. Da forsto jeg hva du mente og. Det er samme greia som jeg har det, sånne "needy things" som det ble kalt ovenfor, det er forferdelig turn off. Så har vi vel alle våre egne grenser, vil jeg tro. Da lurer jeg bare på hva du opprinnelig trodde jeg mente med "åpenbar interesse", som du synes er så deilig
Sans Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg trodde "åpenbar interesse" var det samme som "ikke kostbar". Og med kostbar mener jeg å ikke vise interesse, slik at den andre skal bli mer interessert a la "du vil ha det du ikke kan få".
Filur Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg synes det som blir beskrevet over som åpenbar interesse over her føles som mas jeg.. Synes det er gøy med sakte tilnærming. Spennende å tolke subtile signaler, og jeg liker usikkerheten og kriblingen i magen. Synes det er kjempekjedelig når jeg vet akkurat hvor jeg har fyren. Mulig jeg har gått glipp av noen bra menn siden jeg blir veldig avvisende om de legger seg flate.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har ikke noe behov for "jakt" hvert fall. Så hvis han ikke viser interesse finnes det kjapt flere fisker i havet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå