Gå til innhold

Beat for beat

Gjest Tex

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på (mange faktisk) innspilling av Beat for beat.

Jeg er trofast seer, og koser meg med Gisle Børge, Ivar, Nagell, Frøydis og kompani.

Men jeg har aldri hatt det så moro som siste gang jeg var på innspilling.

Merk dere datoen, fredag 16. november klokka 19.55, NRK 1. Henning Stranden er navnet, fyren er født til å stå på en scene.

Han startet opp med en hysterisk homsepatruljeverjson av DDE`s Rompa mi. Vi lo så vi grein! Det var alldeles praktfullt!

Vi trodde ikke det kunne bli morsommere. Vi tok feil.

Nærmere mot slutten, etter å ha ledd og kost oss gjennom innspillingen, var det klart for årets høydepunkt.

Henning Strandens versjon av We are the world er en genistrek. Min store sorg er at jeg lo så fælt at jeg ikke greidde å gjøre filmopptak med fotoapparatet mitt, for da skulle jeg sannelig lagt det ut på Youtube. Vi lo så vi ikke greidde å sitte stille. Jeg har aldri sett Ivar og Frøydis fullstendig knekke sammen av latterkrampe. Og det gikk lang tid før vi fkk samlet oss til å gå videre i opptakene etterpå.

Jeg sier bare, merk dere navnet. Henning S Stranden. De av dere som kjenner meg vet at ingen på noen måte når Werner til fotsoppen. Så når jeg sier at Henning Stranden er det beste og ikke minst morsomste jeg har sett siden jeg siste gang så Werner live, vet at jeg mener alvor her.

Jeg har aldri opplevd at en artist på Beat for Beat har fått stående trampeklapp. Det fikk Henning Stranden. Alldeles velfortjent.

Min hd-opptager er allerede innstilt. Dette skal jeg ha på tape.

Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på (mange faktisk) innspilling av Beat for beat.

Jeg er trofast seer, og koser meg med Gisle Børge, Ivar, Nagell, Frøydis og kompani.

Men jeg har aldri hatt det så moro som siste gang jeg var på innspilling.

Merk dere datoen, fredag 16. november klokka 19.55, NRK 1. Henning Stranden er navnet, fyren er født til å stå på en scene.

Han startet opp med en hysterisk homsepatruljeverjson av DDE`s Rompa mi. Vi lo så vi grein! Det var alldeles praktfullt!

Vi trodde ikke det kunne bli morsommere. Vi tok feil.

Nærmere mot slutten, etter å ha ledd og kost oss gjennom innspillingen, var det klart for årets høydepunkt.

Henning Strandens versjon av We are the world er en genistrek. Min store sorg er at jeg lo så fælt at jeg ikke greidde å gjøre filmopptak med fotoapparatet mitt, for da skulle jeg sannelig lagt det ut på Youtube. Vi lo så vi ikke greidde å sitte stille. Jeg har aldri sett Ivar og Frøydis fullstendig knekke sammen av latterkrampe. Og det gikk lang tid før vi fkk samlet oss til å gå videre i opptakene etterpå.

Jeg sier bare, merk dere navnet. Henning S Stranden. De av dere som kjenner meg vet at ingen på noen måte når Werner til fotsoppen. Så når jeg sier at Henning Stranden er det beste og ikke minst morsomste jeg har sett siden jeg siste gang så Werner live, vet at jeg mener alvor her.

Jeg har aldri opplevd at en artist på Beat for Beat har fått stående trampeklapp. Det fikk Henning Stranden. Alldeles velfortjent.

Min hd-opptager er allerede innstilt. Dette skal jeg ha på tape.

Jeg gleder meg.

Så morro Tex.

Ser vi deg blant publiken? Hvor sitter eller satt du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro Tex.

Ser vi deg blant publiken? Hvor sitter eller satt du?

Meg over her!

Noterer datoen. Vi her hjemme elsker Beat for Beat.:)

Skuffet forrige fredag da det uteble :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gleder meg veldig til den 16. !

De andre gjestene den kvelden er Lars Martin Myhre, Cecilia Vennersten og en eller annen søt jente osm heter Randi :)

Var på innspillingen med Trond Viggo også, men har ikke peiling på når den kommer på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres morsomt ut, må få med meg det. For de som liker Beat for beat kan jeg anbefale NRKs nett-tv, som har en hel haug med klipp og hele episoder.

Det kan jo være kjekt å vite for de som evt. går glipp av programmet som Tex anbefaler, at man etter at det er sendt kan se det gratis på nrk.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...