Gjest Alwa i.i Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hva i all verden skjedde med fraktkostnadene hos Asos.com? Forrige gang jeg bestilte kom frakten opp i en knapp 50 lapp, og nå skal de plutselig ha nesten 250,-???? Nå ble jeg skuffa nå
Shopaholic Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Det spørs hvor mye, og hva du handler. Bestiller man f.eks. ett par sko + ett par småting, blir som oftest portoen på 55,- ca, men legger du til en liten ting til, kan den bli flere hundrelapper dyrere. Hvis du bestiller to "store" (sko f.eks) ting, blir den som oftest veldig dyr også.. Kjipt, men sant!
Gjest dd Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Det spørs hvor mye, og hva du handler. Bestiller man f.eks. ett par sko + ett par småting, blir som oftest portoen på 55,- ca, men legger du til en liten ting til, kan den bli flere hundrelapper dyrere. Hvis du bestiller to "store" (sko f.eks) ting, blir den som oftest veldig dyr også.. Kjipt, men sant! Nei, frakten kommer på flere hundrelapper uansett hvor lite man bestiller!! Er det feil på siden,da?
Shopaholic Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Det har i alle fall aldri vært sånn før. Tviler på at det skal være slik..
Mischa Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har måttet bytte om flere ganger på ting jeg skulle bestille for å få lav frakt. F.eks. to par sko fikk frakt på 550 kr, mens en veske og noen småting fikk jeg for 55 kr i frakt. Det er riktignok noen måneder siden, men jeg husker også at jeg slet veldig med å få ned frakten. Til slutt måtte jeg kutte ut en liten clutchveske, og da ble frakten redusert med flere hundre kroner. Jeg måtte slette og legge til ting mange ganger før jeg fant "løsningen" Håper du finner ut av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå