Gå til innhold

Sang til brudeparet

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

hei!

jeg skal i bryllup nå i oktober til tremenningen til samboeren min, og har blitt spurt om å synge en sang for brudeparet.(ikke under vielsen, men i løpet av kvelden)synes det er utrolig vanskelig å velge sang i og med at jeg ikke kjenner brudeparet så altfor godt. noen som har et forslag til en sang jeg kan synge?=) har tenkt på "Norah jones-come away with me", men skulle gjerne hatt litt flere ideer..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Vanskelig å velge ja... De e monge fine songa...

Men ej lika veldig godt "I will be here" med Steven Curtis Chapman.

Den ligge på youtube. Men ej lika versjonen med Gary Valenciano

Skrevet
hei!

jeg skal i bryllup nå i oktober til tremenningen til samboeren min, og har blitt spurt om å synge en sang for brudeparet.(ikke under vielsen, men i løpet av kvelden)synes det er utrolig vanskelig å velge sang i og med at jeg ikke kjenner brudeparet så altfor godt. noen som har et forslag til en sang jeg kan synge?=) har tenkt på "Norah jones-come away with me", men skulle gjerne hatt litt flere ideer..=)

I vårt bryllup sang min søster "A moment like this" med Kelly Clarkson. Den er nydelig! På YouTube får du den opp i flere versjoner hvis du bare søker på sangtittelen.Eller du kan prøve her:

(Denne versjonen er finest, syns jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...