Gå til innhold

Beundrer mistet interessen :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Beundrer mistet interessen
Skrevet

Jeg kom i en heldig situasjon for ca ett år siden. Læreren jeg hadde på skolen ble betatt av meg og det var absolutt gjennsidig. Det har aldri kommet så langt at vi innledet et forhold. Men jeg var ikke fremmed for tanken. Det er bare det at jeg har samboer som jeg er veldig glad i, som betyr mye for meg. Skulle så gjerne hatt i pose og sekk her, he he.

Men nå ser det altså ut som han har mistet interessen. Han konkluderte muligens med at jeg allerede er i et godt fungerende forhold.

Det at han har gitt seg, har gått utover selvtillitten. Fordi det betydde så uendelig mye at dette menneske som jeg så opp til, likte lille meg, det ga meg bra selvfølelse.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Hun har da ikke vært utro. Hun ville bare føle at noen har en interesse for henne.

Men Ts, hvorfor det egentlig? Er ikke kjærestens interesse nok? Og siden du sier dere har det bra er det vel ingen vits å søke interesse utenifra?

Skrevet

Hun har ikke vært utro, nei, men likevel finnes det ørtiførti innlegg fra før med samme tema - og svaret kommer til å bli: "Ikke prøv å fange interessen hans på nytt, tenk heller på hva du har."

• 2 uker senere...
Gjest Chimaira
Skrevet

Huff og gru, glad jeg ikke er sammen med trådstarter.....

Hadde ikke følt meg veldig kul da....

ikke no vondt ment, men typen din er tydligvis ikke bra nok for deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...