Gå til innhold

Kjøpe brudekjole i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har tenkt på å kjøpe kjolen min i utlandet. Er det noen som har noen erfaring?

Drar man ned, finner en fin og kjøper den og tar den med hjem? Eller er det 4 mnd levering der også. Kan man evt bestille før man reiser ned, og så syr de den til mens man er der?

Erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste kjoler har bestillingstid. Enten så må man bor der eller ha mulighet til å dra to turer.

Hvis man må dra to turer + betale toll så blir kjolen fort dyr.

Jeg bor heldigvis i utlandet, så jeg sparer mye på å ikke handle i Norge.

Skrevet

Jeg leitet etter brudesalonger i det aktuelle landet på nettet (ikke så lett på et fremmed språk, men det gikk!), så fant jeg gateadressene.

Deretter satte jeg av en dag til å gå innom dem, og der fant jeg en som passet og som jeg likte. Men så er jeg heldig å passe alt av M eller 38.

Det eneste vi måtte gjøre var å ta opp skjørtet litt fremme, men der juksa vi og hekta det fast under stoffet som henger over i stedet for å sy opp kjolen.

Skrevet
De fleste kjoler har bestillingstid. Enten så må man bor der eller ha mulighet til å dra to turer.

Hvis man må dra to turer + betale toll så blir kjolen fort dyr.

Jeg bor heldigvis i utlandet, så jeg sparer mye på å ikke handle i Norge.

Men hvis man f.eks finner en man liker på nettet, kan man da bestille - og så reise ned og da syr de den til? Eller når syr man den til?

Hvilket utland bor du i da?

Skrevet
Men hvis man f.eks finner en man liker på nettet, kan man da bestille - og så reise ned og da syr de den til? Eller når syr man den til?

Hvilket utland bor du i da?

Ville ikke har handlet uten å ha prøvd først, de kjolene jeg likte på bildene var i allefall ikke fine på meg.

Risky å få sydd kopi synes nå jeg.

Jeg bor i Australia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...