Frøken eple Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei, Jeg har tenkt på å kjøpe kjolen min i utlandet. Er det noen som har noen erfaring? Drar man ned, finner en fin og kjøper den og tar den med hjem? Eller er det 4 mnd levering der også. Kan man evt bestille før man reiser ned, og så syr de den til mens man er der? Erfaringer??
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 De fleste kjoler har bestillingstid. Enten så må man bor der eller ha mulighet til å dra to turer. Hvis man må dra to turer + betale toll så blir kjolen fort dyr. Jeg bor heldigvis i utlandet, så jeg sparer mye på å ikke handle i Norge.
Kitsune Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg leitet etter brudesalonger i det aktuelle landet på nettet (ikke så lett på et fremmed språk, men det gikk!), så fant jeg gateadressene. Deretter satte jeg av en dag til å gå innom dem, og der fant jeg en som passet og som jeg likte. Men så er jeg heldig å passe alt av M eller 38. Det eneste vi måtte gjøre var å ta opp skjørtet litt fremme, men der juksa vi og hekta det fast under stoffet som henger over i stedet for å sy opp kjolen.
Frøken eple Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 De fleste kjoler har bestillingstid. Enten så må man bor der eller ha mulighet til å dra to turer. Hvis man må dra to turer + betale toll så blir kjolen fort dyr. Jeg bor heldigvis i utlandet, så jeg sparer mye på å ikke handle i Norge. Men hvis man f.eks finner en man liker på nettet, kan man da bestille - og så reise ned og da syr de den til? Eller når syr man den til? Hvilket utland bor du i da?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Men hvis man f.eks finner en man liker på nettet, kan man da bestille - og så reise ned og da syr de den til? Eller når syr man den til? Hvilket utland bor du i da? Ville ikke har handlet uten å ha prøvd først, de kjolene jeg likte på bildene var i allefall ikke fine på meg. Risky å få sydd kopi synes nå jeg. Jeg bor i Australia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå