2008brud Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Noen som har opplevd å ikkje klare å velge mellom to kjoler? Jeg klaaaarer ikke å besemme meg! Vil ikke trekke lodd heller Hva avgjorde det for deg??
Gjest *marie* Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg bare kjente det egentlig... Hadde to kjoler jeg likte godt,men med den ene kjolen på kunne jeg ikke slutte å smile Så da ble det den Lykke til med valget
Malama Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Det var to kjoler jeg likte, men til syvende og sist var jeg ikke i tvil... Det var noe med hva jeg følte når jeg hadde den på... at jeg ikke haded lyst å ta den av. At jeg første gangen jeg hadde den på tenkte at "åhh, jeg skulle ønske mormor fikk se meg" (en av de siste gangen jeg snakket med mormor, som døde like før jeg ble forlova, snakket hun om at hun så gjerne skulle sett meg gift, at det var på tide å gi min far gleden av å følge meg opp kirkegulvet...) Det var en annen kjole jeg likte veldig godt også, men jeg prøvde begge kjolene flere ganger (selvsagt i hver sin del av byen ja... og den ene butikken tillot ikke bilder) og det sto tilslutt klart for meg hvilken kjole jeg skulle ha. (egentlig var jeg vel sikker på hvilken det skulle bli hele veien, jeg bare likte den andre og slet med å "gi slipp på" den, selv om jeg innerst inne visste hvilken jeg skulle ha) Dersom du får lov til å ta bilder, gjør det. Gjerne med slør og annen pynt du har tenkt å ha denne dagen. Og evt en blomsterbukett (en del butikker jeg var på hadde en plastblomstbukett man kunne holde for å se sånn ca litt hvordan det blir) Og så sitter du med pc'n og titter på det ene bilde, det andre bildet, bla frem og tilbake... Lykke til. De aller fleste "vet det bare" til syvende og sist. Det handler om hva du føler, hvilken kjole du føler deg mest vel i, hvilken kjole som får deg til å smile, og drømme om å gå opp kirkegulvet... og møte drømmemannen der oppe... (eller hvordanm nå enn ellers dere har tenkt å gifte dere da) Endret 12. oktober 2007 av Malama
2008brud Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tok den billigste jeg. hehe Tror jeg vil føle meg mest konfertabel i den, selv om den har et slep utenom det vanlige som kanskje gjør det litt problematisk med dans. Men skal jeg være prinsesse så skal jeg være prinsesse
Tweak Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 De gangene jeg har hatt problemer med å bestemme meg, så har jeg trukket lodd. Og så har jeg kjent på kroppen om jeg ble skuffet over resultatet eller ikke. Blir jeg skuffet så velger jeg den som "tapte" loddtrekningen, for da er det den jeg egentlig vil velge! Håper du forstår hva jeg mener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå