Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #1 Del Skrevet 6. april 2003 ok.. jeg er ikke helt inne i dette her jeg! men jeg har lest litt på nettet og jammen meg kan en få slike billigutrer til syden hvos man bestiller en to tre dager eller noe før man reiser.. altså svært liten tid men du kan spare opptil flere tusen kroner.. dette burde da være smart om man har muligheten til å bare pakke kofferten å dra.. det jeg da lurer på, når man gjør dette, hva er bakdelen med det? får man selv velge by og hotell da eller lander man på et skikkli møkka hotell? jeg mener det må jo ligge noe bak siden det er så billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #2 Del Skrevet 6. april 2003 Dette er stort sett plasser som står igjen hos reiseselskapene eller avbestilte turer. De fyller opp plassene på flyet og innlosjerer de reisende på hoteller med ledige rom. Du er ikke garantert å få eget bad på rommet. Du kan havne i på shabby, møkkete hoteller langt fra folk. Alt er mulig. Men du kan også få et supert hotellrom på et populært sted. Mange selskaper ha oppgraderingsmuligheter. Hvis du betaler litt ekstra er du garantert eget bad, hvis du legger til ennå mer er du garantert å få en leilighet med kokemuligheter o.l., for enda mer penger jkan du forlange å komme til et spesielt sted. Sist vi var på ferie møtte vi noen som hadde tatt en slik hoppe-på-tur til nesten samme sted. De hadde betalt ekstra for å få bad, leilighet og for å havne i et spesielt område. De bodde helt greit til og hadde bra standard, men måtte ta mye taxi/buss for å komme til sentrum. For å sammenligne pris: Vi betalte ca 16000 for 2 personer i 2 uker, de betalte i underkant av 14000 for samme pakke. Jeg ville ikke spart de 2000 kronene for den usikkerheten. Men det er helt klart penger å spare om du ikke velger de dyreste reisemålene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 6. april 2003 #3 Del Skrevet 6. april 2003 Det du får er som regel restplasser, dvs. turer reisebyråene ikke har fått solgt. Den lave prisen du må betale er bedre for reisebyråene enn ingen reise solgt. Du får informasjon av reisebyrået om hvor turen går og hvilket hotel du havner på før du reiser. De fleste reiseselskaper operer med en minimumsstandard på sine hoteller og overnattingssteder. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. april 2003 #4 Del Skrevet 6. april 2003 Ofte så reserveres eller kjøpes flyseter og hotellrom opp lang tid på forhånd av reiseselskapene. Det vil si at det er en kostnad for dem dersom de ikke får solgt ut alt. Disse billigturene som averteres er rett og slett restplasser som reiseselskapet må betale for uansett. Og da sier det seg jo selv, at de prisen kan presses ned ganske betydelig. Til fordel for både oss og dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 6. april 2003 #5 Del Skrevet 6. april 2003 Dette er som regel ikke lureri - kjenner noen som er på Gran Canari akkuratt nå - de reiste uspesifisert,knallbillig og fikk ikke vite hotellet før de var der nede. Tilbakemeldingen lyder på flott nytt hotell med basseng! Det kommer helt an på hvilken tidsperiode man reiser - i skoleferier er det vanligvis dyrt og fullt. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #6 Del Skrevet 6. april 2003 ingen som gidder eller kan svare på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #7 Del Skrevet 6. april 2003 beklager mange hadde visst svart her.. er det bare meg eller er det noe feil med selve kg fosiden hvor man kan lese hvor mange som har svart på innlegget? det sotd null men det stemte ikke.. takk for svar! tror ikke jeg tørr å satse på slike turer jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #8 Del Skrevet 6. april 2003 ok.. jeg er ikke helt inne i dette her jeg! men jeg har lest litt på nettet og jammen meg kan en få slike billigutrer til syden hvos man bestiller en to tre dager eller noe før man reiser.. altså svært liten tid men du kan spare opptil flere tusen kroner.. dette burde da være smart om man har muligheten til å bare pakke kofferten å dra.. det jeg da lurer på, når man gjør dette, hva er bakdelen med det? får man selv velge by og hotell da eller lander man på et skikkli møkka hotell? jeg mener det må jo ligge noe bak siden det er så billig? Det heter ikke fordeler og "bakdeler". Det heter fordeler og ULEMPER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 9. april 2003 #9 Del Skrevet 9. april 2003 Anbefaler sterkt å følge med på restplass.no Mye fine priser, har fått dem sterkt anbefalt av venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå