Gå til innhold

Christina Aguilera sin parfyme er nå i butikken

Linda644

Anbefalte innlegg

I dag prøvde jeg Christina Aguilera sin nye parfyme, og den var faktisk veldig god! Det første som slo meg; veldig feminin og det liker jeg. Først luktet den veldig alkohol, men så ble den god! Og jeg er veldig kresen når det gjelder parfyme, så jeg ble forbauset da jeg likte den.

Verdt ett sniff!

Noen som faktisk har prøvd den og gjerne vil dele sin mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte den faktisk i dag :) Sto å lurte på om jeg skulle ta 15 ml eller 30 ml, siden jeg har endel parfymer fra før. Tok lang tid før jeg bestemte meg, men tok 30 ml. Faktisk veldig billig parfyme, i forhold til alle andre. 15 ml kostet 150 kr, 30 ml 225 kr og 50 ml 335kr (tror jeg) En bra parfyme i forhold til andre kjendisparfymer, til en billig penge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet har jeg luktet på flasken, men gadd ikke prøve den på. Ganske tøff flaske, men er en fruktsuppe som minner om mange av de andre kjendisparfymene (synes jeg da).

Jeg liker parfyme litt mer komplisert enn det her, men det har jo litt med alder å gjøre også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har luktet på den.. Likte den, men kjøpte Ralph Lauren, Romance. Den lukter også veldig godt^^ Var i tvil når jeg stod der, men valgte den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Chanell_*

Jeg luktet på den i dag. synes den var ok men ikke noe mer enn det. Tror ikke det er en parfyme jeg kommer til å kjøpe. Synes den var litt anonym, den minnet meg om en annen jeg ikke husker navnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner med at alle har egen smak :) nå angrer jeg på at jeg på at jeg tok 30 ml flasken, ville heller hatt 50 ml (men forhåpentligvis har de den når jeg blir tom) Jeg syns den er sååå god nå, at nå har jeg seriøst funnet drømme parfymen, bedre enn ALLE parfymene jeg har fra før. Vurderer nesten å selge alle parfymene mine og kun ha Christina parfymen. Men til parfumefreek: ta ett sprut neste gang da og ta med deg teste papiret hjem, luktet på det i noen dager før jeg endelig bestemte meg :)

Endret av Linda644
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mulighet til å teste denne for en del uker siden, og luktet riktignok bare på flasken, men syns den virket veldig kjedelig og typisk kjendis-parfyme lukt. Mulig jeg må gi den et nytt forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mulighet til å teste denne for en del uker siden, og luktet riktignok bare på flasken, men syns den virket veldig kjedelig og typisk kjendis-parfyme lukt. Mulig jeg må gi den et nytt forsøk..

Skjønner deg veldig godt! enig det med kjendis parfymer, men ble veldig overasket. Jeg likte den på første sprut, men tok med meg teste papiret hjem. Mye bedre enn alle andre kjendisparfymer! ja gi den ett nytt forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Hvor har dere sett eller kjøpt parfymen? :hakeslepp:

Cubus og Parfymelle :) du finner den sikkert overalt...

Endret av Linda644
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Spraya den på håndleddet hin dagen eg prøvde parfymar. Den ga meg ein skikkelig yuk-følelse...etterlukta var så rar. Og den sat som bare heia, eg kune kjenna den kvelden etterpå. Holder meg langt unna, for den var sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde motsatt opplevelse av deg cathped! :ler:

Jeg synes ikke den var noe god på flaska, men da jeg sprayet den på meg kom det små deilige dunster hele kvelden. Det rare var at da jeg luktet direkte på huden der den var sprayet luktet jeg ingenting :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den lukta nogenlunde godt.. Den lukter bedre nå enn når jeg sprayet den på håndleddet for kanskje 10-30 minutter siden. Må se hva sambo sier når han kommer hjem, men godt mulig jeg kjøper den.. Den lukter godt, men ikke for søtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den i går, for jeg likte den ved første sprut! Den er veldug god, men synes den går vekk så fort. Flere som har merka dette? Noe spesielt man kan gjøre for å unngå dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kjøpte den i går, for jeg likte den ved første sprut! Den er veldug god, men synes den går vekk så fort. Flere som har merka dette? Noe spesielt man kan gjøre for å unngå dette?

No har eg ikkje lukta på Aguilera sin parfyme, men har sjølv opplevd at lukta forsvinn fort når det gjeld nokre parfymar. For min del er det spesielt Versace sin Bright Crystal. Eg fortalte ei parfymeridame om dette og ho forklarte det med at det kanskje krasja med di eiga lukt, og slik resulterte i at lukta forsvann. Om det er riktig har eg ingen formeining om, men tenkte slenga det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbefales å bruke bodylotion i samme duft hvis den sitter dårlig. Behøver ikke smøre hele kroppen, men spesielt i området hvor du sprayer parfymen. Jeg er mer tilhenger av å smøre en fet uparfymert bodylotion i området hvor jeg har på parfymen (krem før parfyme). Sitter mye bedre da. Parfyme sitter ekstra dårlig på de med tørr hud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_karianne_*
Jeg har luktet på den.. Likte den, men kjøpte Ralph Lauren, Romance. Den lukter også veldig godt^^ Var i tvil når jeg stod der, men valgte den:-)

Ralph Luren, Romance- parfymen elsker eg. Parfymeflaska mi er snart tom, så eg må kjøpe meg ny over nyttår. Har veldig mange parfymer, men kjem alltid tilbake til denne. Fekk forresten Christina Aguilera sin parfyme til jul. Den var god den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...