Smørblomsten Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Noen som vet om det går å bestille kopp med bilde av barnet, samt tekst til farsdagsgave? Har hittil bare sett dette på nettet, f.eks på eurofoto.no Men er det noen butikker i Oslo-området som også lager dette, så man slipper den unødvendige fraktkostnaden i tillegg?
Gjest Silmarill Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 når er farsdagen igjen? 2 helga i november? Farsdag er alltid den andre søndagen i november
Blueberry Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 11.november er farsdag. Du kan også bestille kopp på Elkjøp, og da vil jeg tro du kan hente den i en Elkjøp-butikk. Det kan du jo med vanlige bilder, så går ut ifra det samme gjelder fotogaver.
Grooo Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jepp, Elkjøp sine fotoprodukter kan du velge å hente i butikk, da slipper du portoen.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Registrer deg hos Eurofoto - last inn bildene selv. Jeg har fått lagd kalendere, t-skjorter og kopper der som vi har brukt i gave. Spesielt besteforeldre setter pris på kalendere med bilder av barna. eurofoto.no
Aurela Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Du kan også bestille kopp på Elkjøp, og da vil jeg tro du kan hente den i en Elkjøp-butikk. Det kan du jo med vanlige bilder, så går ut ifra det samme gjelder fotogaver. Elkjøp er ikke helt til å stole på anngående levering. Både jeg og en venninne som bestilter der fikk bildene lenge etter det som var sagt, men om man har god tid er de jo ikke så dyre da.. Har du sjekket om Japanfoto kan få levert til butikken, uten fraktkostnadene?? Evt: http://www.japanphoto.no/picture_products_...6b904ad42e174d7
Ugla Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Hva med å lage selv da? Kjøp et krus uten dekor, og monter bildet med decoupage-teknikken, og skriv tekst med "spesial-tusj/maling"..
Susan Sto Helit Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Elkjøp er ikke helt til å stole på anngående levering. Både jeg og en venninne som bestilter der fikk bildene lenge etter det som var sagt, men om man har god tid er de jo ikke så dyre da.. Har du sjekket om Japanfoto kan få levert til butikken, uten fraktkostnadene?? Evt: http://www.japanphoto.no/picture_products_...6b904ad42e174d7 Japanfoto og elkjøp har samme leverandør, så hvis du ikke anbefaler den ene, så bør du ikke anbefale den andre heller. Jeg har god erfaring med begge. Synes produktene kommer veldig raskt, og har høy kvalitet. (Men nå har jeg kun fått tilsendt hjem.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå