Donnie Darko Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) www.zeitgeistmovie.com Hele dokumentaren ligger streamet der. Hvis noen kan bestride denne dokumentaren på noensomhelst måte så vær så snill å del det her fordi dette var jævlig skremmende saker.. Edit: Vær så venlig å se hele før du kommenterer. Endret 11. oktober 2007 av Donnie Darko
Tabris Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Her er en link til en diskusjon om samme film som gikk for en liten stund siden på KG: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=281961 Jeg hadde flere kritiske argumenter mot den, men det gjaldt bare første delen siden jeg ikke så hele.
mysan Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Dette var vel den filmen jeg la ut på religionsforumet for en tid tibake, og det var de to første delene som var interessante for meg. Konspirasjonsteoriene i siste del tror jeg ikke er noe annet enn akkurat det; konspirasjonsteorier. Det med religion og astrologi og sånt, synes jeg derimot var veldig veldig interessant og spennende.
Gjest Alive Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Skal se ved første anledning. Huker opp til min innlegg, så jeg ikke glemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå